توزیع بیش از ۲۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع بیش از ۲۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی این استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴ میلیون لیتر نفت گاز و ۶ میلیون لیتر نفت سفید و بنزین در مناطق روستایی و صعب‌العبور استان کرمانشاه توزیع شده است.

او با بیان اینکه با فرارسیدن فصل سرما در پاییز و زمستان این مقدار از توزیع قطعاً افزایش پیدا می‌کند، گفت : در پارسال شبکه تعاون روستایی استان کرمانشاه موفق به توزیع بیش از یک صد و ۲ میلیون لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه افزود: در شبکه تعاون روستایی این استان ۳۰۰ واحد فعال توزیع کننده مواد سوختی حضور داشته که این واحد‌های فروش مواد سوختی، جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستاییان استان کرمانشاه را پوشش می‌دهد.

صفایی خدمات‌رسانی به کشاورزان و روستاییان را یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی عنوان کرد و افزود: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات مناسبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان کرمانشاه در حال انجام است.

او مهمترین رسالت شبکه تعاون روستایی را ارائه خدمات به روستاییان و اعضای تشکل‌های زیر پوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه تعاونی‌ها عنوان کرد و ادامه داد: تمامی اقدامات انجام شده در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به روستاییان برای تحقق شعار سال مبنی بر پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستا‌ها است.

صفایی گفت: تعاون روستایی استان کرمانشاه ۵۵ درصد سوخت ماشین آلات کشاورزان را در این استان تأمین و توزیع می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار