رونمایی از مستند شهید منا، حاج محمد رضا جلالی

مستند شهید منا، حاج محمد رضا جلالی طی مراسمی در سالن سینما قدس تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه انقلابی اسلامی مفاهیم شهید و شهادت را در قرن بیستم زنده کردگفت: دفاع مقدس پدیده بی نظیری برای دفاع از آرمان‌ها و اقدام برای خدا بود.

او با اشاره به فاجعه سال ۹۴ در منا افزود:در پشت پرده این فاجعه اتفاقات خاصی و درس آموز بود که دل امت اسلامی را جریحه دار کرد.

او با اشاره به اینکه به جوانان امت اسلامی اعتقاد راسخ داریم خاطر نشان کرد: این جوانان شاگرد مکتب حاج قاسم مظلومیت اسلام را فریاد زدند و جنایت پیشه‌ها را با دست خالی، اما با انگیزه‌های محکم شکست دادند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نه سازش، نه تسلیم ونه کرنش در برابر دشمنان پذیرفته شده نیست گفت: دشمنان وقتی این مقاومت جوانان را می‌بینند هر روز عقب می‌نشینند.

سردار خرم زندگی پر از مجاهدت و برکت شهید جلالی را یادآور شد و افزود: روایت درست مبارزه و جنگ حق با باطل باید درست روایت شود که ساخت این مستند ارزشمند در این راستاست.

او تصریح کرد: دشمنان در جنگ شناختی، باور‌های ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال غلبه بر آرمان‌ها و تبدیل آن به ضد ارزش هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.