مدیرکل امور مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور عنوان کرد؛

تأمین مسکن مددجویان شهری در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد

دالوند با اشاره به اینکه تأمین مسکن مددجویان شهری در اولویت فعالیت‌های کمیته امداد است گفت:کمیته امداد و مسکن و شهرسازی برای رفع مشکل مسکن نیازمندان شهری ایلام به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،  دالوند مدیرکل امور مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در سفر به استان ایلام گفت: کمیته امداد امسال برای ساخت مسکن مددجویان دو برنامه کلی دارد که یکی ساخت مسکن مددجویان روستایی و یکی هم ساخت مسکن نیازمندان و مددجویان شهری است.

او افزود: امسال برای ساخت مسکن مددجویان در مناطق روستایی تعداد ۵۰ هزار واحد مسکونی را در برنامه داریم که از این تعداد ۴۰ هزار واحد با همکاری سپاه و ۱۰ هزار واحد دیگر نیز با همکاری و مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌شوند که امیدواریم تا پایان امسال به اتمام برسند.

مدیرکل امور مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور تصریح کرد: در زمینه مسکن نیازمندان شهری با توجه به گرانی بیش از اندازه قیمت زمین و مسکن، کمیته امداد توانایی خرید برای مددجویان را نداشته لذا در این زمینه در حال امضای تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی هستیم تا بر اساس آن راه و شهرسازی نسبت به تأمین زمین مورد نیاز اقدام و کمیته امداد نیز نسبت به ساخت مسکن اقدام نماید.

دالوند ادامه داد: در سفر به استان ایلام و در نشستی که با مسئولان راه و شهرسازی داشتیم خوشبختانه توافقات خوبی در زمینه تأمین زمین مورد نیاز ساخت مسکن نیازمندان صورت گرفت و امیدواریم در کوتاه مدت این مشکل برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که امسال در زمینه مسکن مددجویان این استان اندیشیده شده است اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

قنبر موسی نژاد افزود: در این زمینه برنامه ما این است که بر اساس هدف گذاری صورت گرفته بیش از ۶۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان این استان خرید و یا ساخته شود و حدود هزار و ۲۵۰ نوع خدمت مسکن دیگر شامل ساخت و یا تعمیر فضا‌های جانبی انجام گیرد.

او با اشاره به مشارکت افراد خیر و نیکوکار در زمینه ساخت مسکن مددجویان اضافه کرد: وظیفه داریم در این زمینه از مشارکت و همراهی افراد نوع دوست تقدیر و تشکر نماییم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.