قایدی زننده بهترین گل از راه دور لیگ قهرمانان آسیا + فیلم

گل ستاره جوان تیم فوتبال استقلال ایران به الاهلی عربستان به عنوان بهترین گل از راه دور لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گل مهدی قایدی ستاره جوان تیم فوتبال استقلال ایران به الاهلی عربستان سعودی در هفته نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، از سوی کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، به عنوان بهترین گل از راه دور این مسابقات انتخاب شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، بهترین گل‌های از راه دور مرحله گروهی را انتخاب کرد و از کاربران خود خواست با شرکت در این نظرسنجی به بهترین گل رأی بدهند. یکی از گل‌های منتخب گل مهدی قایدی به الاهلی عربستان بود.

این نظرسنجی امروز (سه شنبه) به پایان رسید و گل قایدی با کسب ۹۲.۱۳ درصد آرای کاربران به عنوان بهترین گل شناخته شد.

سایت AFC درباره ستاره جوان استقلال نوشت: قایدی که به‌عنوان یکی از ستارگان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ شناخته شده در همان مسابقه اول در پیروزی ۵ بر ۲ استقلال مقابل الاهلی با نمایش استعداد حیرت آورش گل دوم خود را با شوتی از فاصله ۳۰ یاردی (حدود ۲۸ متری) به ثمر رساند.

گل‌های شاروف مولخدینوف از پاختاکور به تراکتور، یویچیرو کاکیتانی از ناگویا گرامپوس به پوهان استیلرز، پاکورن پرمپاک از پورت FC به سرزو اوزاکا و شو کوراتا از گامبا اوزاکا به تامپینز روورز، سایر گزینه‌های این نظرسنجی بودند.

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار