خلعتبری: منتظر لغزش پرسپولیس هستیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره برد این تیم برابر تیم پدیده توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا خلعتبری مهاجم تیم فوتبال سپاهان درباره  بازی تیمش برابر تیم پدیده اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. به نظرم در یک روز عالی، تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد. موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. می‌توانستیم حتی گل‌های بیشتری بزنیم، اما خوشحال هستیم. می‌دانستیم بازی سختی مقابل پدیده داریم که در ۳، ۴  بازی قبل خیلی خوب بازی کرده بود، اما بازی با نساجی را باخته بودند. آن‌ها شانس سهمیه داشتند و می‌دانستیم برای ۳ امتیاز می‌آیند، اما خدا را شکر که پیروز میدان شدیم.

خلعتبری درباره اینکه روی سکو‌ها استرس داشت، گفت: بله، نتیجه یک بر صفر شکننده است. هر لحظه می‌ترسیدیم گل مساوی را بخوریم، چون پدیده خط حمله خطرناک و بازیکنان سرعتی خیلی خوبی دارد. مقداری احساس خطر کردیم، اما خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

او درباره اینکه سپاهان در کورس قهرمانی باقی ماند، گفت: وظیفه ما این است که بازی هایمان را ببریم و منتظر لغزش حریف باشیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که در ۲ بازی آینده ۶ امتیاز را بگیریم. منتظر اتفاقات فوتبال هستیم. فوتبال قابل پیش بینی نیست، اما تمام تلاشمان را برای موفقیت تیم به کار می‌گیریم.

مهاجم سپاهان درباره اینکه پرسپولیس ۵ گل به ماشین سازی زد و از نظر تفاضل گل فاصله زیادی ایجاد کرد، اظهار کرد: فوتبال همین است. البته ما صد درصد شانس داریم. این هفته یک بازی سخت با ذوب آهن داریم و از آن طرف  پرسپولیس هم با تراکتور بازی دارد. بازی به بازی پیش می‌رویم. وظیفه ما این است که کارمان را به نحو احسن انجام بدهیم. هرچه خیر باشد همان می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۰ ۳۱ تير ۱۴۰۰
باشه منتظر باشین پس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۳۰ تير ۱۴۰۰
پرسپولیس تا داورا و کمیته انضباطی را داره غم نداره. رفتار و توهین های زشت دروازه بان پرسپولیس به توپ جمع کن تبریزی با ماست مالی تمام میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۴۰۰
باشه فردا جلو باشگاه پوست موز میریزیم لیز بخورن بیفتن زمین تو خوشحال بشی :))))))
آخرین اخبار