وقوع آتش‌سوزی در هتلی در پایتخت عراق

منابع عراقی اعلام کردند در یکی از هتل‌های بغداد، پایتخت این کشور آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المعلومه، ساعاتی پیش منابع محلی در بغداد اعلام کردند آتش‌سوزی در هتل-رستوران «سیسبان» واقع در منطقه «الکراده» به وقوع پیوسته است و تیم‌های آتش‌نشانی و اورژانس این شهر برای اطفای حریق در این هتل-رستوران دست به کار شدند.

خبرگزاری المعلومه عراق به نقل از یک منبع آگاه نوشت: تیم‌های آتش‌نشانی و اورژانسی که از مرکز «الکراده» آمدند در حال نجات میهمانان هتل سیسبان و خاموش کردن یک حادثه آتش‌سوزی هستند که در داخل آن رخ داده است.

این منبع ناشناس در ادامه افزود: تاکنون عملیات اطفای حریق ادامه دارد و از نوع و میزان خسارات ناشی از آتش سوزی اطلاعی در دست نیست.

چندی پیش «قیس خزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در یک نطق تلویزیونی گفت: عوامل آمریکا و رژیم صهیونیستی از هر ترفندی برای آسیب رساندن به ملت عراق، حامیان محور مقاومت و طرفداران الحشد الشعبی بویژه در مناطق شیعه نشین دریغ نمی‌کنند.

عراق این روز‌ها شاهد آتش سوزی‌های گاه و بیگاه در نقاط مختلف است که شدیدترین مورد آن مربوط به بیمارستانی در ناصریه در استان ذی قار بود که ده‌ها کشته بر جا گذاشت. پیش از این منابع عراقی اعلام کردند بیمارستان الحسین واقع در شهر ناصریه استان ذی‌قار این کشور دچار آتش ‎سوزی بزرگی شده است. بنابر اعلام اداره بهداشت استان ذی قار عراق شمار کشته‌های آتش سوزی بیمارستان این استان واقع در جنوب عراق به ۹۲ تن رسید. همچنین در همان روز منابع عراقی اعلام کردند آتش‌سوزی بزرگی در چند طبقه از ساختمان وزارت بهداشت در بغداد رخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار