ممنوعیت هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان‌های کاشان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان از ممنوعیت برگزاری تجمع و مراسم‌ در محوطه آرامستان‌هاى کاشان به علت شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غلامعلى ساران مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان بابیان اینکه دفن اموات کرونایى در آرامستان‌های کاشان ادامه دارد گفت: تنها به دلیل بحث پیشگیری از شیوع کرونا، خانواده‌های اموات باید بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه مراسم تشییع و تدفین در محوطه آرامستان توجه لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان افزود: خانواده‌های فوتى همچنین باید از همراه آوردن گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و افراد کهن‌سال به مراسم تشییع و تدفین خودداری کنند چراکه ورود این افراد به محوطه آرامستان سلامتى‌شان را به خطر می‌اندازد.

او در ادامه از ورود شهرستان کاشان به پیک پنجم کرونا و ابتلای تعداد زیادی از شهروندان خبر داد و افزود: درب‌های ورودی آرامستان‌ها بسته و برنامه مذهبی، فرهنگی و ترحیم در دارالسلام و در جوار گلزار مطهر شهدا تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

ساران ضمن قدردانى از همکارى شهروندان، عنوان کرد: انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان‌ها در این ایام مانند گذشته نیز همین همکاری را با مجموعه خدمتگزاران خودشان در سازمان داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان با اشاره به مصوبه استانی و شهرستانی ستاد مقابله با کرونا تأکید کرد: از برگزاری تجمع و مراسم در محوطه آرامستان‌هاى کاشان جلوگیری می‌شود.


منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار