روزانه بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی غیربومی در استان همدان جریمه می‌شود

معاون امور اجتماعی انتظامی استان همدان گفت: روزانه ۲۴۰ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی در سطح استان جریمه و اعمال قانون می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسین بشری معاون امور اجتماعی انتظامی استان همدان با اشاره به محدودیت‌های پیش بینی شده براساس رنگ بندی وضعیت همه گیری کرونا، بیان کرد: خودرو‌های غیر بومی در صورت ورود به استان همدان هر ۲۴ ساعت یکبار جریمه می‌شوند که با توجه به هشدار‌های متعدد صادره و مصوبات ستاد کرونا این جریمه‌ها غیر قابل بخشش نیست.

او با اشاره به مالکان و رانندگان خودرو‌های غیر بومی تاکید کرد: با توحه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعمال ممنوعیت‌های ویژه ترددی، از سفر به استان همدان خودداری کنند.

این مقام انتظامی استان همدان افزود: مقرارت منع تردد شبانه نیز کماکان به قوت خود باقی است ضمن اینکه عوامل پلیس راه و راهور در تعطیلات پایان هفته نظارت بیشتری بر تردد خودرو‌ها دارند.

بشری همچنین به اهالی استان همدان که دارای خودرو با پلاک تهران یا دیگر استان‌ها هستند نیز توصیه کرد از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری و در صورت ضرورت تردد مدارک لازم که نشان‌دهنده سکونت آن‌ها در همدان باشد، را به همراه داشته باشند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.