حجت الاسلام فلاحی:

دنبال بیمه رایگان روستاییان هستیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دنبال بیمه رایگان روستاییان هستیم، اما متاسفانه سهمیه محدود است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  امروز در نشست با مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری با موضوع اینکه یکی از اقشار فراموش شده سیستم اداری کشور روستاییان هستند گفت: باید خدمات خوبی به این عزیزان ارائه شود.

او افزود: متاسفانه برخی از روستاییان ما به دلیل نبود درآمد زیر خط فقر هستند.

نماینده همدان و فامنین با بیان اینکه مردم، ولی نعمتان ما هستند اظهار داشت:توجه به این قشر از وظایف همه ما است و باعث کاهش فاصله طبقاتی می‌گردد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه متاسفانه اطلاع رسانی و آمار‌ها از افراد فاقد بیمه دقیق نیست، افزود: نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده‌اند.

نماینده همدان و فامنین عنوان کرد: به دنبال بیمه رایگان روستاییان هستیم، اما متاسفانه سهمیه محدود است.

او افزود: امیدواریم در دولت آینده سهمیه بیمه روستاییان افزایش یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه نیازمند بانک اطلاعاتی دقیق هستیم اظهار داشت: آمار اقشار کم در آمد و فاقد درآمد روستایی را پیگیر هستیم تا استان بتواند سهمیه خوبی را در بحث بیمه رایگان بگیرد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به اینکه برای آموزش روستاییان در حوزه بیمه روستایی جلسات آموزشی برگزار کنید، ادامه داد: دهیاران و بخشداران نهایت همکاری را در این امر داشته باشند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: ایردات قانونی در حوزه بیمه روستاییان از قبیل سن بازنشستگی در حوزه بانوان را به ما بدهید تا در مجلس پیگیر شویم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.