معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان:

فعالیت کارکنان ادارات در شهر‌های قرمز کرونایی زنجان به یک سوم کاهش یافت

شاددل گفت:با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در۴ شهر استان زنجان،از امروز شنبه ۲ مردادماه، ادارات با یک سوم کارکنان مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاددل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان بابیان اینکه با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی چهار شهر زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده از امروز شنبه ۲ مردادماه ادارات با یک سوم نیرو‌ها مجاز به فعال هستند، گفت: طبق بخشنامه اعلام شده حضور کارکنان ادارات در ۴ شهر قرمز این استان از امروز به حداقل می‌رسد به طوری که فعالیت در دستگاه‌های ضروری با ۵۰ درصد نیرو و دیگر دستگاه‌ها با یک سوم نیرو خواهد بود.

او با تأکید بر اینکه در روند اجرای محدودیت‌های کرونایی هیچ یک از دستگاه های دولتی تعطیل نخواهند شد، ادامه داد: دستگاه‌های دولتی موظف به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند و اعمال محدودیت‌های کرونایی برای کاهش تراکم افراد در ادارات است.

شاددل افزود: فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی تا عادی شدن شرایط ممنوع است و فقط مشاغل گروه یک و خدمات رسان مجاز به فعالیت هستند، در شهر‌های قرمز و نارنجی، ورود خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از و به شهر‌های قرمز ممنوع است و تردد خودرو‌های شخصی کماکان، از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

او گفت: تالار‌های پذیرایی، سالن‌های سینما، استخر‌های سرپوشیده و باشگاه‌های بدنسازی نیز تعطیل است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان ادامه داد: واحد‌های صنفی در بازار سرپوشیده شهر زنجان و مجتمع‌های تجاری در شهر‌های قرمز نیز ۷۲ ساعت فرصت دارند تا دستورالعمل‌های بهداشتی را اعمال کنند و در غیر اینصورت تعطیل خواهند شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.