رییس مجمع نمایندگان فارس:

عدم درک صحیح از غدیر، تخلفات مالی را رقم زده است

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز شاهد پرونده‌های فساد و تخلفات مالی بزرگ هستیم نشان دهنده این است که ما غدیر را به درستی نشناخته‌ایم و مولایمان علی (ع) را به درستی درک نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز و زرقان درمجلس شورای اسلامی در آیین "جشن عیدقربان تاغدیر" که با حضور حضرت آیت اله صدیقی و مسئولان فارس برگزار شد، گفت: در زمان مسئولیتم در شهرداری شیراز آیت الله ایمانی که امام جمعه شیراز بودند به بنده گفتند:  آرزو دارم که یک ساختمانی در رابطه با غدیر در فارس باشد و شما چه کمکی میتوانیدبه ماانجام دهید؟ عرض کردم کمک مالی که هیچ، اما ساختمان غدیر را میسازیم و ساختیم و کمتر از یک سال ونیم ساختمان بنیاد غدیر فارس را که توسط شهرداری ساخته شد را تحویل دادیم.

او افزود: اکنون هم که حاج آقا احمدی رییس بنیادغدیر فارس انصافا در طی این مدت خدمات خوبی را در این تشکیلات انجام داده و مکان رابا تلاششان تجهیز کرده اند.

رییس مجمع نمایندگان فارس گفت: با وجود رسانه‌های فراوان بیگانه و تبلیغات منفی علیه غدیر و مذهب شیعه و برنامه سازی فرقه‌های ضاله و از جمله وهابببیت علیه دین و انقلاب ما لازم است بیشتر از اینها در باب ارزش و اهمیت غدیر و مولاعلی (ع) برنامه داشته باشیم.

پاک فطرت افزود: تنها با سخنرانی نمیتوان محتوای غدیر را در قلب و دل نوجوانان نشاند بلکه در عمل باید عدالت را ثابت کرده و به اجرا درآورد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما پیرو امامی هستیم که به دنبال عدالت به معنای واقعی خود بود. اگر امروز شاهد پرونده‌های فساد و تخلفات مالی بزرگ هستیم نشان دهنده این است که ما غدیر رابه درستی نشناخته ایم و مولایمان علی (ع) را به درستی درک نکرده ایم. اگر حضرت علی (ع) و عدالت او را بشناسیم وضع کشور به مراتب بهتر از این خواهد بود و ترویج فرهنگ علوی و معرفی غدیر را مجموعه‌ها یی مثل بنیادغدیر و بنیاد‌های مشابه برعهده دادند.

گفتنی است در این برنامه آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و دبیر کل بنیاد غدیر کشور،  آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس سخنرانی وحجت الاسلام احمدی رییس بنیاد غدیر استان گزارشی از فعالیت‌ها ارائه داد و از نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی با موضوع غدیر رونمایی و بازدید به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.