۲۵ بازی خانگی بدون شکست / فولاد در آستانه ثبت یک رکورد تاریخی

تیم فولاد خوزستان در بازی‌های خانگی خود عملکرد بسیار خوبی را ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر به اتمام رسید و تیم فولاد خوزستان توانست در آخرین دیدار خود در ورزشگاه فولاد آرنای اهواز رقیب خود یعنی صنعت نفت آبادان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا همچنان زنده نگه دارد.

نکته جذاب این بازی رکوردشکنی شاگردان جواد نکونام در تاریخ بازی‌های لیگ برتر بوده است. فولادی‌ها با پیروزی در این بازی توانستند رکورد بازی‌های بدون شکست خانگی خود را به عدد ۲۵ برسانند و همراه استقلال در رتبه سوم از حیث نباختن در بازی‌های خانگی در تاریخ لیگ برتر قرار گیرند.

در صدر این جدول یعنی نباختن در بازی‌های خانگی، سپاهان با ۲۸ بازی پیاپی قرار دارد و رکورد دوم متعلق به پرسپولیسی‌ها است که با ۲۶ بازی بدون شکست خانگی در رتبه دوم تاریخ رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند.

با توجه به اتمام بازی‌های خانگی تیم جواد نکونام در این فصل از لیگ برتر، فولادی‌ها برای شکستن رکورد تاریخ این مسابقات باید تا شروع فصل آینده لیگ برتر صبر کنند و امیدوار باشند که در فصل بعد نیز بتوانند عملکرد خوب خود در بازی‌های خانگی را حفظ کنند.

فولاد خوزستان آخرین بار در آذر سال ۹۸ در اهواز مقابل تیم فوتبال پرسپولیس شکست خورد و بعد از آن بازی تا به امروز شکستی را در ورزشگاه خانگی خود تجربه نکرده است.

فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ برتر به مشهد می‌رود و مهمان تیم پدیده خواهد بود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار