نیارکی:

در ۳ سال گذشته گزارشی از عدم همکاری بهزیستی نداشتیم

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:هرچه تعاملات و همکاری بین ارگان‌ها در سطح ملی بالا برود فعالیت‌های موثری در پیشبرد اهداف صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان بااشاره به اینکه در سه سال گذشته گزارشی از عدم همکاری بهزیستی نداشتیم،گفت: هرچه تعاملات و همکاری بین ارگان‌ها در سطح ملی بالا برود فعالیت‌های موثری در پیشبرد اهداف صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: کار بهزیستی دارای انتفاع شخصی نیست بلکه مربوط به جامعه است و دادگستری آمادگی خود را جهت گسترش همکاری‌های دو جانبه و مرتبط با مأموریت‌های خود اعلام می‌کند و در مابقی فعالیت‌ها نیز همکاری خواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بااشاره به اینکه در حوزه توانمندسازی، بهزیستی حرکت بسیار خوبی داشته است و این عرصه جای کار بیشتری دارد، گفت: بهزیستی سازمانی دارای توانمندی‌های بسیار بالاست و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی ظرفیت‌های خوبی از جمله کارشناسان توانا دارد که می‌توانند در زمینه کاهش آسیب‌های بزرگی، چون طلاق تاثیر گذار باشند.


نیارکی افزود: از نظر شناسایی اعتیاد در استان زنجان از همت سازمان‌های مرتبط، چون بهزیستی بسیار استفاده شده است و آمار پایین است، اما می‌توان فعالیت‌های کاهشی انجام داد.

او در خصوص پیشگیری از تولد کودک معلول با انجام مشاوره‌های ژنتیک توسط بهزیستی، گفت: پیشگیری از تولد کودک معلول و مشاوره ژنتیک موجب کاهش هزینه و زحمت در خانواده و جامعه خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.