تکمیل و احداث ۴ پارک در کرج

مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: اولویت منطقه دو اتمام طرح های نیمه‌تمام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی جلالیان، مدیر منطقه دو شهرداری کرج گفت: اولویت منطقه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و تمام تلاش مسئولان براین است که این پروژه‌ها طبق زمان بندی صورت گرفته افتتاح و در اختیار شهروندان قرار گیرد. 

جلالیان  افزود: در اجرای این طرح ها علاوه بر تسریع در تکمیل آن ها رعایت کیفیت نیز در اولویت قرار دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری کرج  گفت: تکمیل بوستان محله ای شادی به مساحت یک هزار و ۶۶۰  متر مربع در محله اکبرآباد، پایان عملیات عمرانی بوستان محله ای باران به مساحت چهار هزار و ۷۷۰ مترمربع در خیابان کلینی همچنین اتمام احداث فاز دوم بوستان شهید پیدایش به مساحت چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در محله شیخ آباد طرح های است که در منطقه انجام شده است.

او همچنین به پروژه خیابان موازی حسین آباد راه آهن به مساحت تقریبی چهارهزار و ۲۵۵ متر اشاره کرد و افزود: با اجرا و تکمیل آن توسط سازمان عمران شهرداری کرج بخش عظیمی از گره ترافیکی خیابان اصلی حسین آباد - راه آهن مرتفع می شود.

جلالیان از ایجاد دیوار حایل شهرک ایثار به منظور جلوگیری از رانش خاک و احداث خیابان فلات قاره خبرداد و گفت: پارک ۱۳ هزار متری خیابان شهید آخوندی پارک بنفشه نیز به همت مسئولان منطقه در حال احداث است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.