آذری: بازی سختی را مقابل تیم فوتبال ملوان در اهواز خواهیم داشت

مدیرعامل تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره قرعه مرحله نیمه نهایی این تیم در جام حذفی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بعد از قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال در ارتباط با قرعه این تیم در این مرحله اظهار کرد: مراسم ساده، خوب و با سرعت بالایی برگزار شد. ظاهراً دست من برای فولاد خوب بود که میزبان ملوان شدیم، اما در این مرحله هیچ تیمی تضمین صعود ندارد.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: ملوان یک تیم سختکوش است که چندباری قهرمان جام‌حذفی شده و در این جام یک ملوان دیگر را می‌بینید. ملوان یک تیم قابل احترام برای ما است و دوستان ما مازیار زارع و پژمان نوری تیم خوبی را درست کرده‌اند. مسابقه آن‌ها مقابل خیبر را دیدیم و بازی سختی در اهواز داریم.

او ادامه داد: در اهواز بازی کردن ضامن این نیست که فولاد به فینال صعود کرده است. ممکن است بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای و به پنالتی کشیده شود. مبارزه سختی داریم و امیدوارم فولاد برای اولین بار به فینال برسد و بعد از آن روز ۱۷ مرداد پیام‌آور شادی برای مردم خوزستان باشیم.

او در ارتباط با رقیب فینال این تیم گفت: اجازه بدهید بازی نیمه‌نهایی را انجام بدهیم. ملوان تیمی فوق‌العاده قابل احترام و سختکوش است .هیچ تضمینی برای صعود فولاد نیست بعد از بازی ان‌شا الله مشخص می‌شود با چه تیمی روبه‌رو خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار