آغاز به کار ادارات و دستگاه های اجرایی کرمان با دو ساعت تأخیر

با توجه به افزایش شاخص آلایندگی های هوا در کرمان، کلیه دستگاه های اجرایی امروز با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی امروز با دو ساعت تاخیر آغاز به کار می‌کنند.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

باسلام

باتوجه به اعلام ادارات کل حفاظت محیط زیست و هواشناسی مبنی بر افزایش شاخص آلایندگی‌های هوا در شهرستان کرمان و پایداری آن و نظر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر خطرناک بودن این وضعیت برای سلامت شهروندان، براساس تصمیم کارگروه استانی شرایط اضطرارآلودگی هوا کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز امدادی، درمانی، انتظامی (واحد‌های انتظامی) امروز ۵ مرداد ماه ۱۴۰۰ با دو ساعت تاخیر آغاز به کار کنند.

در سایر شهرستان‌ها نیز فرمانداران براساس تفویض اختیار داده شده بااعلام محیط زیست و مرکز بهداشت مربوطه می‌توانند تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

ضمنا این محدودیت کاری برای بخش خصوصی، بانک‌ها وصدا وسیما و مراکزی که از قبل وقت رسیدگی به امور شهروندان داده اند نظیر مراجع قضایی و دستگا ه‌های خدماتی بر عهده بالاترین مقام مربوطه است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.