شهردار کرج:

تست گرم متروی کرج چند روز آینده انجام می‌شود

کمالی زاده گفت: تست گرم قطعه نخست خط ۲ قطار شهری کرج به زودی انجام می‌شود و آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی کمالی زاده، شهردار کرج در آیین  افتتاح بوستان بین فازی گفت و گو در بلوار ارم  منطقه مهر شهر کرج، گفت: راه‌اندازی طرح قطاری شهری یکی از اقدامات برای صیانت از محیط‌زیست شهری است.

شهردار کرج افزود: بیش از هزار میلیارد تومان از محل منابع داخلی و  ملی برای متروی کرج هزینه شده است.

کمالی زاده گفت: خط ۲ قطار شهری کرج به طول ۲۷ کیلومتر عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۵ آغاز شده که تاکنون ۱۵ کیلومتر از تونل این  طرح حفاری شده که قطعه نخست آن به طول ۶.۵ کیلومتر قرار است به زودی افتتاح شود.

او با اشاره به آخرین وضعیت  بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر، افزود: پیشرفت فیزیکی این  طرح از ۳۰ درصد در سال ۹۸ اکنون به حدود  ۷۰ درصد رسیده است و آسفالت بخش عمده آن در حال انجام است.

شهردار کرج همچنین به  طرح کنارگذر مهرشهر اشاره کرد و گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت شورای دوره پنجم شورای شهر توانسته‌ایم با تملکات موجود در این طرح روزانه یک درصد پیشرفت داشته باشیم.

کمالی زاده به مشکلات عدیده اقتصادی مدیریت شهری در دوره  پنجم شورا  اشاره کرد و گفت: باوجود بسیاری از مشکلات توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی در خصوص فعالیت‌های عمرانی و زیست‌محیطی  برداریم.

انتهای پیام/ ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.