تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های نانوایی در استان قزوین

رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان قزوین گفت:با توجه به افزایش قیمت نان، نظارت و بازرسی از واحد‌های نانوایی با تشکیل کمیته ویژه در استان افزایش می‌یابد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، عزیزاله افضلی رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی استان در جلسه این کمیسیون با اشاره به افزایش قیمت نان گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در روز‌های اخیر از واحد‌های صنفی نانوایی مبنی بر تعدد تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از امروز با تشکیل کمیته ویژه متشکل از نمایندگان استانداری، بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی و بهداشت برای تشدید بازرسی از واحد‌های نانوایی اقدام می‌شود.

افضلی افزود: برای واحد‌های صنفی متخلف برخورد‌های قانونی همچون قطع سهمیه آرد، پلمب واحد صنفی با نصب بنر و نهایتا در خصوص واحد‌های صنفی نانوایی که اصرار بر ادامه تخلف داشته باشند ابطال پروانه کسب اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین اتحادیه نانوایان باید در باره نصب نرخنامه مضمون بر نوع پخت، وزن، نام صاحب جواز و متصدی، قیمت و نوع آرد دریافتی، ساعت کار و همچنین جواز کسب در معرض رویت مشتریان اقدامات لازم را بعمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار