استاندار زنجان:

کاغذ سلولزی سهم کمی در صادرات دارد

حقیقی بااشاره به اینکه صنایع سلولزی صنعتی مهم و نوپا در کشور است، گفت: کاغذ سلولزی سهم کمی در صادرات دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی بابیان اینکه صنایع سلولزی مهم و نوپا بوده است، گفت: کاغذ سلولزی دارای سهم کمی در صادرات است که باید این ظرفیت افزایش یابد و این امر نیازمند سرمایه‌گذاری  است.

او بابیان اینکه مشکلات مربوط به حوزه برق و آب گذرا است و به زودی این مشکل برای واحد‌های تولیدی و مردم حل می‌شود، افزود: ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در محصولات سلولزی مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی با تأکید برلزوم ضرورت افزایش کیفیت محصولات سلولزی در استان زنجان گفت: با ارائه کیفیت بهتر مشتریان بیشتری جذب محصولات استان زنجان می‌شوند و مدیریت و برنامه‌ریزی برای قطعی آب و برق در استان زنجان انجام شده و اگر در غیر ساعات تعیین شده واحد‌های تولیدی با قطعی برق مواجه شوند، تخلف است.

استاندار زنجان بااشاره به اینکه  ارائه آمار درست برای تصمیم‌گیری مناسب در حوزه‌های مختلف ضروری است، افزود: بانک اطلاعاتی از وضعیت استان زنجان وجود ندارد و بانک اطلاعاتی باید هوشمند بوده و از ارائه آمار نادرست جلوگیری کند.

او ادامه داد: شیوع ویروس کرونا خروجی فعالیت‌ها را با مشکل مواجه کرده و برای حل مشکلات واحد‌های سلولزی و کاغذی استان زنجان ضروری است کمیته‌ای تشکیل و پیشنهادات بررسی و نتایج در جلسه اصلی مطرح شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.