تفاهم نامه همکاری شیلات و اداره کل زندان‌های خوزستان منعقد شد

طی مراسمی تفاهمنامه مشارکت و همکاری بین اداره کل شیلات خوزستان و اداره کل زندان‌های استان منعقد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پژمان پروین، مدیرکل زندان‌های استان خوزستان، با حضور در این اداره کل، طی دیدار و گفتگو با فتح اله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

مدیرکل شیلات خوزستان گفت: این دیدار با هدف توسعه تعاملات بین ادارات و استفاده از ظرفیت‌های بین بخشی و ایجاد فرصت‌های اشتغال مولد برگزار شد.

او با بیان اینکه ایجاد اشتغال در زندان‌ها مستلزم همکاری و حمایت کلیه نهاد‌ها و سازمان هاست تصریح کرد: با اشتغال‌زایی می‌توان زمینه اصلاح و تربیت زندانیان را فراهم آورد.

ابوعلی افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بی شماری است و استفاده نکردن صحیح از این ظرفیت‌ها به تهدید تبدیل شده است و با هدف فراهم سازی بستر‌های مناسب برای رونق تولید در حوزه آبزی پروری و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی با ایجاد زمینه‌های اشتغال، حمایت و توانمندسازی شغلی زندانیان واجد شرایط و خانواده‌های آنان از طریق ایجاد مهارت در زمینه شیلات، این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

مدیرکل شیلات خوزستان محور‌های مهم این تفاهم نامه را استفاده بهینه و کارآمد از ظرفیت‌های مشترک این دو دستگاه اجرایی، همچنین اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف آبزی پروری با رویکرد کارآفرینی و تولید با صدور گواهینامه مهارتی، بهره مندی مددجویان از تسهیلات خوداشتغالی در زمینه شیلات مطرح کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار