امام جمعه انار مطرح کرد؛

بی اعتمادی به غربی ها، تجربه دولت های قبلی

حجت الاسلام منتظری گفت: بنا به فرموده رهبری، مهم ترین تجربه‌ای که باید از دولت یازدهم و دوازدهم گرفت، بی‌اعتمادی به غربی‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز خانواده گفت: خانواده، یکی از مهم ترین ارکان جامعه محسوب می‌شود و اسلام به ارتقاء، حفظ و تحکیم بنیاد خانواده بسیار تاکید دارد.

او به شعار سال ۱۴۰۰ در هفته تغذیه با شیر مادر اشاره کرد و افزود: براساس دیدگاه کارشناسان املاح و ویتامین‌هایی در شیر مادر موجود است که به طور قطع در سایر شیر‌ها وجود ندارد و تاکید اسلام و قرآن کریم این است که کودکان باید به مدت ۲ سال از شیر مادر تغذیه کنند.

حجت الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مدظله العالی) مهم ترین تجربه‌ای که باید از دولت یازدهم و دوازدهم  گرفت و از آن  استفاده‌کرد، بی‌اعتمادی به غربی‌ها است.

او با اشاره به اینکه اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و آن‌ها بنا نیست کمک کنند و هر جا که بتوانند ضربه خواهند زد، بیان کرد:  باید اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی برای پیشرفت و غلبه بر مشکلات اقتصادی را مدنظر داشت.

خطیب جمعه شهرستان انار در ادامه به مشکل آب خوزستان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی)  فرمودند که اگر به توصیه‌های ایشان عمل می‌شد، این مشکلات برای مردم خوزستان پیش نمی‌آمد.

او تصریح کرد: موضوع بحران آب‌های زیرزمینی، یکی از موضوعات جدی کشور است که باید آن توجه کرد.

امام جمعه شهرستان انار با بیان اینکه سال ها است که استان کرمان و شهرستان‌های رفسنجان و انار با بحران جدی آب‌های زیرزمینی مواجه هستند، افزود: شهرستان های  انار و  رفسنجان جزو مناطق بحرانی و ممنوعه برای هر گونه حفر چاه هستند.

او در ادامه گفت: اگر فکر اساسی به وضعیت آب‌های زیرزمینی و آب شرب نشود، به طور قطع نسل‌های آینده این شهرستان با مشکل جدی بی آبی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار