شهروندخبرنگار چهارمحال و بختیاری؛

چشم انتظاری ساکنان روستای سرچاه برای احداث ورزشگاه + تصاویر

پروژه نیمه‌کاره احداث ورزشگاه در روستای سرچاه از توابع شهرستان اردل مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، موضوع توجه به ورزش و اهمیت آن مسئله‌ای بسیار مهم است. آنچه امروز به عنوان سدی در برابر پیشرفت جوانان علاقه‌مند به ورزش شناخته شده، کمبود امکانات ورزشی در رشته‌های مختلف است. اما متاسفانه فضای مورد نیاز برای ورزشکاران در روستای سرچاه از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، که این موضوع باعث گلایه ساکنان این منطقه شده و آن‌ها مجبورند برای رسیدن به سالن ورزشی کیلومتر‌ها مسافت را طی کنند.

این موضوع باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد و تصاویری ارسال کرده که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - چهارمحال و بختیاری


بیشتر بخوانید:

متن پیام شهروندخبرنگار
سلام ضمن عرض تبریک عید سعید غدیر خم عید امامت و ولایت راخدمت همه پیروان و عاشقان امیرالمؤ منین تبریک عرض می‌کنم این تصاویر مربوط به سالن ورزشی روستای سرچاه از توابع شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری است که از سال ۱۳۸۹ تا کنون نیمه کاره رها شد و جوانان این روستا باید کیلو متر‌ها با ماشین به مرکز شهرستان برای دو ساعت ورزش سختی وخطرات جاده را تحمل کنند تا بتوانند به ورزش بپردازند. لازم به ذکر است که دو روستای سرچاه و دوازده امام که حدود ۷۰۰ متر فاصله دارند از امکانات ورزشی محروم هستند و به خاطر همین موضوع یک نوجوان جان خودش و از دست داد و یک جوان هم دچار مشکل و حادثه شد خواهشمنداست به گوش مسئولان برسانید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار