ورزشگاه آزادی میزبان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی

طبق اعلام سایت فیفا، ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است از شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار شود و تیم ملی فوتبال ایران هم با تیم‌های عراق، سوریه، لبنان، کره جنوبی و امارات همگروه است.

در حالی که هفته گذشته هم فیفا اعلام کرد ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان بازی‌های تیم ملی کشورمان در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی معرفی شده است، سایت AFC هم میزبانی ورزشگاه آزادی را برای مسابقات تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را تایید و در اعلام برنامه بازی‌ها نام ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان ایران درج کرد.


بیشتر بخوانید


 ورزشگاه‌های زعبیل دبی، القویسمه (ملک عبدالله ثانی اردن)، جام جهانی سئول و صیدا بیروت به ترتیب به عنوان میزبان‌های تیم‌های ملی امارات، سوریه، کره جنوبی و لبنان، دیگر رقبای ایران معرفی شدند.

ورزشگاه آزادی میزبان بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

میزبان عراق دیگر حریف شاگردان اسکوچیچ هنوز در سایت AFC مشخص نیست، اما طبق اعلام فدراسیون عراق، قطر میزبان آن‌ها در این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
این جه رسم مزخریفیه که بازی ها باید فقط تو تهران باشه مگه ما اهوازی ها و تبریزی ها و اصفحانی ها و مشهدی ها و ... ایرانی نیستیم؟ چرا تیم ملی نباید در استان های دیگه هم بازی کنه ؟ ایران تنها تهران نیست آقایان مسئول.
Iran (Islamic Republic of)
منت علی
۱۵:۱۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
ورزشگاهها پراز طنین فحش پر از فریادهای کریه پر ازرفتارهای زننده و الفاظ رکیک وپر از لعنت خداپراز ابنائ شیطان پراز لذت شنیع جهل و همه چهره ها بسمت شیطان وپشتها به سمت خدا.چه مکانهای نحسی.پر از سیاهی ها.این تعریف ورزشگاه های فوتبال است
آخرین اخبار