یحیی السریع تشریح کرد؛

جزئیات جدید پیروزی یمنی‌ها در مرحله دوم عملیات النصر المبین

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد مرحله دوم عملیات النصر المبین نیز مانند مرحله اول با پیروزی به پایان رسید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری المسیره، «یحیی السریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اعلام جزئیاتی جدید از مرحله دوم عملیات «النصر المبین» گفت: مرحله دوم عملیات النصر المبین در ۲۰ ژوئیه آغاز شد و چند روز به طول انجامید.

او در ادامه افزود: همه اهداف مورد نظر در مرحله دوم عملیات از جمله آزادی مناطقی از استان البیضاء، محقق شده است و تروریست‌های تکفیری، داعش و القاعده متحمل شکست سنگینی شدند، در هر دو مرحله عملیات النصر المبین تعداد کشته‌شدگان آن‌ها  به ۵۱۰ و زخمی‌های آن‌ها به ۷۶۰ تن رسید.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اضافه کرد: مساحت کل مناطق آزاد شده در دو مرحله عملیات النصر المبین ۵۰۰ کیلومتر مربع است؛  مناطقی از استان البیضاء نیز از حضور تروریست‌ها پاکسازی شدند.

او اعلام کرد در این دور از عملیات النصر المبین واحد‌های مختلفی از نیرو‌های مسلح یمن شرکت کردند و پهپاد‌های بدون سرنشین ۱۹ عملیات شناسایی و رزمی را با قصد هدف قرار دادن مناطق تکفیری انجام دادند.

روز گذشته «یحیی السریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد نیرو‌های یمنی با به پایان رساندن مرحله دوم عملیات «النصر المبین» توانستند مناطقی از جمله «نعمان» و «ناطع» در استان البیضاء را آزاد کنند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در بیان ابعاد این عملیات گفت: در عملیات آزادسازی البیضاء عناصر تکفیری و مزدوران ائتلاف متجاوز شکست خوردند و متحمل خسارات سنگینی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
الحمدولله
آخرین اخبار