تحرکات مشکوک نظامیان صهیونیست در نزدیکی مرز لبنان

رژیم صهیونیستی اعلام کرد رزمایش‌های نظامی خود را با هدف بررسی میزان توانایی نظامی، در مرز شمالی لبنان آغاز کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «افیخای ادرعی»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتر خود اعلام کرد عصر امروز رزمایش‌های نظامی برنامه ریزی شده در سال ۲۰۲۱ در امتداد مرز لبنان شروع شده است.

ادرعی در خصوص این رزمایش تحریک‌آمیز گفت: رزمایش موسوم به «Sunshine» با هدف بررسی آمادگی نیرو‌های ارتش اسرائیل و آمادگی آن‌ها برای روز‌های احتمالی جنگ در مرز لبنان، با توجه به عبرت‌های نظامی قبلی، آغاز شده است.

ادرعی مدعی شد نظامیان اشغالگر صهیونیست در حال ارتقا قدرت و آمادگی خود و توسعه قابلیت‌های خویش هستند!

در حالی که نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز لبنان درحال اجرای رزمایش نظامی هستند، برخی دیگر از این نظامیان با هجوم به محله شیخ جراح، سعی در اخراج مردم فلسطینی این منطقه دارند.

حماس نیز در واکنش به این اقدامات جنگ‌طلبانه و اشغالگرانه صهیونیست‌ها، ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی در مورد ادامه تجاوز به محله شیخ جراح تاکید کرد جنبش مقاومت اسلامی آماده پاسخگویی به تجاوز‌های این رژیم است.

محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی از ساکنان محله شیخ جراح قدردانی کرد و ایستادگی آنان در برابر تلاش صهیونیست‌ها برای اجرای طرح یهودی‌سازی قدس و اخراج مردم فلسطین از آن را ستود. سخنگوی حماس تاکید کرد: جنبش مقاومت آماده است تا به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی پاسخ دهد و هرگز اجازه نخواهد داد این رژیم دست به اقدامی بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار