پاسخ دندان شکن کارشناس عراقی به کارشناس صهیونیستی در دفاع از جمهوری اسلامی + فیلم

یکی از کارشناسان عراقی، نسبت به اظهار نظرهای کارشناس صهیونیست واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، نجاح علی محمد کارشناس عراقی، در مناظره با یکی از کارشناسان صهیونیست، به نام مائیر مصری، درباره حقوق جمهوری اسلامی ایران در منطقه صحبت کرد.

این کارشناس با اشاره به تروریست خواندن رژیم اشغال گر قدس، از ضرب المثل ایرانی «چوب خدا صدا ندارد» استفاده کرد و گفت که قطعا ضربه ایران به رژیم صهیونیستی صدا نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سردارایرانی
۲۲:۴۹ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بله.چوب خدا صدا نداره.چطور شما حق دارید هرجای دنیا که خواستید بروید و پایگاه داشته باشید!!!اما ایران اگه همچین کاری بکنه قصد اخلال داره،پس یک تروریسم بین الملل است و باید باهاش مقابله کرد.تکلیف همچین دشمنی معلومه،اما خیلی سخته بعضی از ایرانیان از داخل به این دشمن قسم خورده،گرا میدن!!!! نابودی اسراییل نزدیکه.یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۶ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اولا بر همه خردمندان آزاده اندیشان عادلین سر تا سر جهان آشکار است که این حکایت کشتیهای تجاری صهیونیستها ی دروغگویان شامورتی بازان سیاسهای موذی یک توطئه فتنگران خودزنی بوده از طرف صهیونیستها برای به آشوب کشیدن و اغتشاش در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برای لاپوشانی کردن مشکلات شدید فراوان داخلیشون در فلسطین اشغالی ثانیا از هزاران هزار سال قبل در طول تاریخ این خلیج را خلیج فارس کشور کهن فارسیان ایرانیان مقتدر قدرتمند متحد تمدن سازان می نامیدند و می نامند تو و امسال توی ریقو عمرن نمی توانید این خلیج را در تاریخ ثبت کنید به نام خلیج عربی خودتون رو هم بکشید و تمام ثروتهایتان را هزینه کنید و تمامی رسانه های خبریتان را در بوق و کرنا کنید و مداوم جار بزنید خلیج عربی برای عوض کردن این نام باشکوه و با عظمت خلیج فارس عمرا و هرگز نمی توانید در تاریخ ثبتش کنید به نام خلیج عربی چونکه اجدات هم اینجا را خلیج همیشگی فارس می نامیدند . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۴۷ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
سلام ای ول به اقای نجاح خدا حفظت کنه مرد
آخرین اخبار