۴۰۱ طرح محرومیت زدایی در درمیان اجرا می‌شود/ مرمت ۳۲ قنات با همکاری ناحیه مقاومت بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: ۴۰۱ طرح محرومیت زدایی شهرستان در حال اجراست و مرمت ۳۲ رشته قنات نیز به پایان رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ بشیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی ۳۸ رشته قنات با همکاری جهاد کشاورزی و بنیاد علوی آغاز شد که از این تعداد ۳۲ رشته قنات به اتمام رسیده است.

او با بیان اینکه ۴۰۱ طرح محرومیت‌زدایی کوچک و زود بازده با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی شهرستان در دست اجراست افزود: از این تعداد ۳۵۰ چشمه سرویش بهداشتی و حمام بوده که با اعتبار ۲۳ میلیارد ریال در دست ساخت است.

سرهنگ بشیری ادامه داد: این طرح‌ها که با مشارکت بنیاد علوی اجرایی شده، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به اتمام می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان از اتمام عملیات اجرایی ۱۲ واحد مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد و اعتبار ۶ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: تصفیه‌خانه روستای آویشک بخش قهستان نیز با اعتبار یک میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

او هدف اصلی سپاه از اجرای این طرح‌ها را محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: بسیج همه توان خود را برای خدمت خالصانه به مردم به خصوص در مناطق محروم با اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی به کار گرفته و نقش بسیج در انجام اقدامات و خدمات سازندگی در نقاط محروم بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.