کاربران در شب زیارتی امام حسین (ع) نوشتند:

حال من با تنفس در هوای حریمت خوش می شود

فعالان شبکه‌های اجتماعی در شب زیارتی این هفته و در آستانه ماه محرم توئیت هایی را به یاد کربلا در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنها چند روز دیگر تا شروع ماه محرم، ماه عزای اهل بیت مانده و حسینیه‌ها و تکایا در سراسر شهر برپا شدند و مردم ایران اسلامی در گوشه گوشه کشور مهیا و آماده شرکت در عزاداری سید و سالار شهیدان هستند و تمام تلاششان را می‌کنند که بهترین مجالس عزا را برای شهدای واقعه کربلا برگزار کنند.

مانند سال گذشته امسال نیز مراسم عزاداری دو ماه محرم و صفر به دلیل شرایط کرونایی کشور با محدودیت‌ها و اعمال شیوه نامه‌ها برگزار می‌شود و مردم ایران با وجود این بیماری منحوس باز هم ارادتشان به خاندان جود و کرم را ابراز می‌کنند. در کنار فضای حقیقی و در خیابان‌ها که حسینیه‌ها برپا شدند، کاربران و فعالان اجتماعی نیز با انتشار تصاویری از کربلا و توئیت‌هایی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به حسینیه‌هایی مجازی تبدیل کردند.


بیشتر بخوانید


کاربران به رسم هر شب جمعه، توئیت‌هایی را با هشتگ #شب_زیارتی در حساب هایشان منتشر کردند که در ادامه مشاهده می‌کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
السلام علیک یا آقا و مولای من حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)
آقا جان دلم خیلی خیلی برات تنگ شده که بیام زیارتت، اما خودت مشکلهای مرا می دونی و از شما کمک می خواهم ودست خودت می بوسه، وزندگی بی عشق تو صفایی نداره.
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
لعنت الله الی قاتلان الحسین (ع)
جهنم بر دشمنان الحسین (ع)