داودی: تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی هم مدال بگیرم

وزنه بردار تیم ملی کشورمان بعد از بازگشت از مسابقات المپیک توکیو درباره کسب مدال نقره خود، توضیحاتی را بیان کرد.

علی داودی وزنه بردار تیم ملی کشورمان بعد از کسب مدال نقره در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو ظهر امروز به ایران بازگشت. او در بدو ورود به ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رقابت‌های المپیک و کسب مدال نقره اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم در مسابقات المپیک، مدال نقره را به دست آورم و با این کار، موفق شدم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنم. به هر حال مسابقات المپیک، امسال در سطح بسیار خوبی برگزار شد و ما هم با تمام قوا در این رقابت‌ها شرکت کردیم. در هر صورت خدا را شکر می‌کنم که موفق شدم مدال نقره این بازی‌ها را کسب کنم.

وزنه بردار تیم ملی کشورمان درباره برنامه آینده خود نیز گفت: مسابقات وزنه برداری المپیک تازه به اتمام رسیده است. من هم بعد از چند روز استراحت، خودم را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنم. امیدوارم در آن مسابقات هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بعد از بازی‌های آسیایی به المپیک پاریس فکر خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


علی داودی تصریح کرد: جا دارد از همین جا از مردم عزیز کشورمان تشکر کنم که با دعا‌های خیرشان باعث شدند من مدال نقره المپیک را به دست آورم. من مدالم را به کادر درمان و تمام پرسنل زحمت کش بیمارستان‌ها تقدیم می‌کنم و امیدوارم این هدیه ناقابل را از من قبول کنند. در هر صورت من تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم در المپیک بعدی همین عملکرد خوب را تکرار کرده و به مدال طلا دست پیدا کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار