توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در روستای دهلران عقیلی گتوند

با نصب و راه اندازی تکنولوژی ۳G بر روی دکل تلفن همراه مشترکین ساکن روستای دهلران عقیلی و مناطق اطراف از شبکه پرسرعت همراه اول بهره‌مند شدند.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه ارتباطات سیار و افزایش پوشش خدمات شبکه ارتباطی همراه اول در روستا‌های کشور، تجهیزات تکنولوژی پرسرعت نسل ۳G سایت روستایی دهلران عقیلی از توابع گتوند با همت تلاش گران عرصه ارتباطات نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با نصب و راه اندازی این سایت ضمن توسعه ارتباطات سیار و رفع نقاط کور و افزایش پوشش آنتن دهی در روستای دهلران و مناطق اطراف، مشترکان از خدمات مبتنی بر دیتای پرسرعت شبکه همراه اول برخوردار شدند.

گفتنی است سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از توجه و اهتمام مدیر و مجموعه مخابرات منطقه خوزستان و همه دست اندرکاران به جهت نصب و راه اندازی سایت پرسرعت منطقه دهلران عقیلی شهرستان گتوند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
الان نماینده شوشتر میاد میگه کار من بود .بریدم بریدم دیگه از دست این نماینده.خدا خیرش نده انشالله که تنها کاری که انجام داده استخدام بعضی ها با پارتی بازی بوده