نخستین روز کاری نماینده ولی فقیه در استان سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نخستین روز کاری خود از مراکز تجمیعی واکسیناسیون بازدید و بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی سمنان با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه کادر درمان در این دوسال سخت کرونایی گفت: باید با تشدید رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز فراگیری و تسریع در روند واکسیناسیون از این وضعیت بحرانی به سلامت عبور کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان پیشگیری را بهترین راهکار برای مصونیت از کرونااعلام کرد و افزود: با توجه به فرا رسیده ماه محرم و در این شرایط پر خطر کرونایی ، بر پایی مجالس عزاداری باید تحت کنترل، با تعداد محدود و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی باشد.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی همچنین از مرکز واکسیناسیون درسمنان بازدید و در جریان چگونگی تزریق واکسن قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان هم دراین بازدید گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون جامعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان ارائه کرد و گفت: تا کنون بیش از ۹۰ هزار دوز واکسن به گروه‌های هدف و واجدان شرایط تزریق شده است.

دکتر نوید دانایی از اجرای طرح شهید ناظری پور به منظور تسریع در روند واکسیناسیون خبرداد و گفت: در این طرح که از امروز در سمنان و دامغان آغاز شده است بیش از صد نفر از دانشجویان پزشکی و پرستاری به مجموعه کادر تزریق واکسن پیوسته اند و با این کار جهادی زمینه تزریق روزانه چهارهزار دوز واکسن فراهم شده است.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.