شرایط نامساعد جوی مانع از برافراشته شدن پرچم المپیک پاریس بر فراز برج ایفل

بر اساس اعلام برگزارکنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مراسم نصب پرچم این بازی‌ها بر فراز برج ایفل برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برگزارکنندگان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرده بودند همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو، پرچم بزرگ المپیک ۲۰۲۴ را بر فراز برج ایفل نصب خواهند کرد، شرایط نامساعد جوی مانع از انجام این کار شد.

مسئولان برگزاری المپیک پاریس مدعی بودند که این پرچم، بزرگ‌ترین پرچم تاریخ خواهد بود.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با انتشار بیانیه‌ای گفت: متاسفانه شرایط آب و هوایی امروز به این معنی است که ما نمی‌توانیم برنامه خود را برای اهتزاز پرچم روی برج ایفل کاملا امن انجام دهیم. 

پیشتر در ماه ژوئن به طورآزمایشی پرچمی بر فراز برج ایفل پاریس به اهتزاز درآمده بود. حالا کمیته برگزاری مردم را به تماشای فیلم آن رویداد دعوت کرده اند.

در بیانیه کمیته برگزاری المپیک پاریس آمده است: با وجود این، بینندگان تلویزیونی در سراسر جهان به لطف تصاویری که در آزمایش انجام شده در ۸ ژوئن گرفته شده است، می‌توانند جاه طلبی ما را مشاهده کنند.

 همه کسانی که این برنامه را تلویزیون تماشا می‌کنند، همچنان یک رویداد دیدنی را در قلب پاریس تجربه خواهند کرد، زیرا پاریس آماده می‌شود بستری فوق العاده برای ورزشکاران، ورزش و بازی‌های المپیک ارائه دهد. 

تونی استانگه، رئیس کمیته سازماندهی المپیک پاریس درباره پرچم المپیک پاریس گفته بود این بزرگ‌ترین پرچمی خواهد بود که تاکنون به اهتزاز درآمده است. او اندازه پرچم المپیک ۲۰۲۴ را به بزرگی یک زمین فوتبال توصیف کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار