استقرار گروهی از نیرو‌های ویژه انگلیس در شرق یمن

دیلی اکسپرس فاش کرد ۴۰ سرباز از نیرو‌های ویژه انگلیس در استان المهره در شرق یمن مستقر شدند تا عاملان حمله به کشتی صهیونیستی را تعقیب کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، روزنامه «دیلی اکسپرس» نوشت یک تیم ۴۰ نفری از نیرو‌های هوایی ویژه انگلیس (SAS) وارد شرق یمن شده‌اند تا به اصطلاح آن‌هایی را که مسئول حمله به نفتکش صهیونیستی «مرسر استریت» بوده‌اند، تحت تعقیب قرار دهند.

روزنامه دیلی اکسپرس فاش کرد: ۴۰ سرباز از نیرو‌های ویژه انگلیس به فرودگاه الغیظه در استان المهره در شرق یمن رسیدند. هدف از اعزام چهل نیروی ویژه انگلیسی به استان المهره یمن، تعقیب عاملان پرتاب پهپاد به طرف کشتی مرسر استریت نزدیک سواحل عمان در سی ام ماه گذشته است.

این روزنامه افزود: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل معتقدند پهپاد از شرق یمن پرتاب شده و با سامانه جی پی اس به طرف این نفتکش هدایت شده و موشک با دوربین به طرف بدنه کشتی شلیک شده است.

روزنامه دیلی اکسپرس در ادامه اتهام زنی‌های علیه ایران در این خصوص، مدعی شد: این نگرانی وجود دارد که ایران پهپاد‌های دوربرد در اختیار حوثی‌ها در یمن قرار داده باشد تا از آن، برای حمله به کشتی‌های تجاری بین المللی استفاده کنند.

گفته شده نیرو‌های ویژه انگلیسی با نیرو‌های عملیات ویژه آمریکا که در این منطقه حضور داشتند و نیرو‌های کماندویی سعودی را آموزش می‌دادند، همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار