راه اندازی خوشه صنعتی کفش دانسفهان

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: با برگزاری مناقصه عمومی و انتخاب عامل توسعه پروژه خوشه کفش دانسفهان، فعالیت این خوشه صنعتی در قزوین آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، شهریار کشاورز معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در راستای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شرکت شهرک‌های صنعتی و نیز از آنجا که خوشه‌های کسب و کار نقش محوری و کلیدی در رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و صنعتی کشور ایفا می‌کند، با اعلام فراخوان عمومی و از بین ۲ شرکت کننده، افشین فخر به عنوان عامل توسعه خوشه کفش دانسفهان انتخاب شد.

وی افزود: تشکیل خوشه فرآوری کفش دانسفهان با هدف ساماندهی صنوف تولید کننده، برند سازی، بازاریابی و صادرات و اشتغال مربوط به این کالا شکل گرفته است.

کشاورز تصریح کرد: با تشکیل خوشه کفش بحث هایی، چون تامین مواد اولیه ذینفعان، توسعه فناوری و بهبود روش‌های تولید، برندسازی، توسعه بازار داخلی و خارجی، ایجاد شبکه‌های کسب و کار به طور جدی پیگیری خواهد شد.

این مسوول گفت: تشکیل خوشه صنعتی کفش دانسفهان بدون شک صنعت کفش این شهر را متحول می‌کند و اشتغال پایدار در این منطقه کمک خواهد کرد.

در حال حاضر بیش از ۱۲۰ واحد تولیدی و کارگاهی تولیدکننده کفش در منطقه دانسفهان شهرستان بویین زهرا مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.