تسریع در صدور مجوز‌های سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سرعین

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تسریع صدور مجوزهای سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های گردشگری در سرعین در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از تاسیسات گردشگری و پروژه‌های سرمایه‌گذاری سرعین گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن شهرستان سرعین توسعه زیرساخت‌های این شهرستان به‌ویژه زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی از مهمترین ضرورت‌هاست و برای این مهم تلاش می‌کنیم.

او توسعه زیرساخت‌های اقامتی در سرعین را نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران دانست و بیان کرد: با توجه به اهمیت این امر با تسریع در صدور مجوز به سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم تا زمینه برای آغاز هر چه سریع‌تر فعالیت آنها را در شهرستان فراهم آوریم.

فلاحی از رفع مشکلات سرمایه‌گذاران و پیگیری موانع سرمایه‌گذاری برای حل آنها خبر داد و افزود: باید تلاش و جدیت بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر توریستی سرعین باشد که پیش‌نیاز این مهم حمایت از سرمایه‌گذاران و حل مشکلات آنهاست.

او با اشاره به بازدید از پروژه ویلاهای لوکس در سرعین که متقاضی اخذ پروانه بهره‌برداری هستند، گفت: در زمینه رفع مشکلات موجود برای صدور مجوز به سرمایه‌گذار طرح مساعدت و همکاری لازم انجام می‌شود تا مجوز در کمترین زمان ممکن صادر شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.