اعلام ویژه برنامه‌های صدا و سیمای خراسان رضوی در محرم

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: مراسم سوگواری و عزاداران حسینی در ایام محرم در اقصی نقاط استان با پوشش گسترده به سمع و نظر مخاطبان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نصرپور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی با بیان تسلیت ایام عزاداری و سوگواری حسینی گفت: در حوزه سیما پخش مراسم تعویض پرچم به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به تهیه کنندگی علی خیابانی و پخش مراسم سلام حسین به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری روی آنتن می‌رود.

او با بیان اینکه برنامه‌های شیرخوارگان حسینی و احلی من العسل به تهیه کنندگی عباس غلام پور به صورت زنده از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری پخش می‌شود افزود: همچنین سخنرانی‌های مذهبی حرم مطهر رضوی و مرثیه آفتاب به صورت روزانه از حرم رضوی شامل مداحی، کارشناسی به تهیه کنندگی علی محمد کاظمیان پور پخش می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی ادامه داد: پخش زنده مراسم تاسوعا و عاشورا حرم رضوی و ورودی‌های حرم به تهیه کنندگی گروه معارف اسلامی رو آنتن می‌رود.

نصرپور بیان کرد: در حوزه صدا نیز برنامه حسینیه دل به تهیه کنندگی رضا سلیمانی به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن می‌رود واز آیتم‌های این برنامه می‌توان به گزارش مردمی، گزارش از شهر‌ها و حرم مطهر، گفتار مجری و نمایش نام برد.

 

انتهای پیام//ر.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.