آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

سردار آزمون و همچنان در فهرست ژوزه مورینیو

در حالی که چندی پیش گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این که آ اس رم در رقابت با بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت، بازنده شده و کنار کشیده است، امروز رسانه‌های ایتالیایی ادعا کردند نام این بازیکن هنوز هم در فهرست خرید ژوزه مورینیو، سرمربی رم وجود دارد.

اطمینان من سیتی از جذب هری کین

به ‌نوشته استاندارد اسپورت منچسترسیتی مطمئن است که می‌تواند هری کین کاپیتان تیم تاتنهام را به خدمت بگیرد.

پیشنهادی ۱۵۰ میلیون پوندی برای کاپیتان تیم ملی انگلیس آماده شده است و من سیتی می‌خواهد رکورد ۱۰۰ میلیون پوندی خود برای خرید جک گریلیش را بشکند.

پایان تمایل پاری‌سن‌ژرمن به پوگبا

به نوشته روزنامه لوپاریزین باشگاه پاری سن ژرمن دیگر علاقه‌ای به خرید پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد ندارد.

این باشگاه فرانسوی در آستانه خرید لیونل مسی است و به همین دلیل دیگر تمایلی به جذب پوگبا که وارد آخرین سال قرارداد خود با منچستر یونایتد شده است، ندارد.

تمایل آرسنال برای خرید جسی لینگارد

به گزارش فوتبال لندن باشگاه آرسنال برای خرید جسی لینگارد بازیکن ملی پوش منچستر یونایتد ابراز علاقه کرد. آرسنال که خرید جیمز مادیسون از لستر سیتی را دشوار می‌بیند به دنبال یک بازیساز ملی‌پوش دیگر به نام جسی لینگارد است.

مذاکره وستهام با اوریگی

به نوشته فوتبال اینسایدر باشگاه وستهام برای جذب دیوک اوریگی مهاجم لیورپول با این بازیکن وارد مذاکره شد. وستهام امیدوار است بتواند با مبلغ ۱۵ میلیون پوند این بازیکن ۲۶ ساله را به خدمت بگیرد.

قرارداد اوریگی با لیورپول سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او در ۹ بازی فصل گذشته برای لیورپول نتوانست گلزنی کند.

تماس میلان با رم برای خرید فلورنزی

باشگاه آث میلان برای خرید احتمالی الساندرو فلورنزی با باشگاه رم تماس گرفت. رم حاضر است این بازیکن ۳۰ ساله را به صورت قرضی و با بند خرید قطعی به تیم دیگری منتقل کند.

فلورنزی دو سال دیگر با رم قرارداد دارد، اما فصل گذشته را به صورت قرضی برای پاری سن ژرمن بازی کرد.

لستر سیتی به دنبال مدافع ساوتهمپتون

باشگاه لسترسیتی در نظر دارد یانیک وسترگارد مدافع تیم ساوتهمپتون را به خدمت بگیرد. روباه‌ها این بازیکن را جانشینی برای وسلی فوفانا می‌دانند که به دلیل مصدومیت در نیم فصل اول نمی‌تواند به میدان برود.

وسترگارد فقط یک سال دیگر با ساوتهمپتون قرارداد دارد و ممکن است این تیم او را با مبلغ ۱۵ میلیون پوند بفروشد.

اینترمیلان در آستانه جذب ادین ژکو

باشگاه اینترمیلان با ادین ژکو مهاجم بوسنیایی رم بر سر قراردادی تا سال ۲۰۲۳ به توافق رسید. حالا اینتر برای نهایی کردن انتقال ژکو، منتظر است رم مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد.

ژکو جایگزین لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمحسوب نمی‌شود، زیرا این تیم می‌خواهد پس از فروش لوکاکو، مارتینز را حفظ کند.

اطمینان پاری‌سن‌ژرمن از حفظ امباپه

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اطمینان دارد پس از اینکه جذب لیونل مسی نهایی شد، کیلیان امباپه ستاره جوان خود را حفظ خواهد کرد، هرچند که رئال مادرید همچنان منتظر این بازیکن ملی پوش فرانسه است.

امباپه هنوز بر سر تمدید قرارداد با پاریسی‌ها به توافق نرسیده و به همین دلیل شایعات زیادی درباره آینده این بازیکن ۲۲ ساله مطرح است. او که وارد آخرین سال قرارداد خود شده است سخت مورد توجه تیم رئال مادرید قرار دارد.

مذاکره استرلینگ و من سیتی برای تمدید قرارداد

به گزارش سان باشگاه منچسترسیتی در نظر دارد برای تمدید قرارداد رحیم استرلینگ مهاجم ملی پوش خود با او وارد مذاکره شود.

پیش از آنکه جک گریلیش به من سیتی نقل مکان کند سوالات زیادی درباره آینده استرلینگ مطرح بود، اما حالا آبی‌پوشان شهر منچستر علاقه‌مند هستند همچنان او را در باشگاه حفظ کنند.

گریزمان در رادار منچستر یونایتد

آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی تیم بارسلونا در رادار مسئولان نقل و انتقالات تیم منچستر یونایتد قرار دارد. این بازیکن نیز علاقمند به حضور در منچستریونایتد است.

مدتی است که خبر جدایی گریزمان از بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد گرچه شاید جدایی لیونل مسی از این تیم باعث شود گریزمان در نیوکمپ بماند.

کرکیچ همبازی اینستا شد

بویان کرکیچ بازیکن سابق بارسلونا به لیگ ژاپن پیوست تا در تیم ویسل کوبه در کنار آندرس اینیستا هم تیمی سابق خود بازی کند.

چلسی همچنان علاقه‌مند به کوند

باشگاه چلسی همچنان علاقه‌مند است، ژول کوند مدافع تیم سویا را به خدمت بگیرد. آبی پوشان لندن با رقمی هنگفت در آستانه خرید روملو لوکاکو مهاجم تیم اینتر میلان هستنداما این آخرین خرید چلسی نخواهد بود، زیرا آن‌ها علاقه‌مند هستند مدافع فرانسوی تیم سویا را نیز به خدمت بگیرند.

آرسنال همچنان پیگیر وضعیت اودگارد

باشگاه آرسنال همچنان وضعیت مارتین اودگارد بازیکن قرضی فصل گذشته خود را زیر نظر دارد.

اودگارد که ژانویه سال گذشته به صورت قرضی از رئال مادرید به آرسنال پیوست رضایت کادر فنی این تیم را جلب کرد و حالا آن‌ها امیدوارند اگر این بازیکن تصمیم به ترک برنابئو بگیرد او را به خدمت بگیرند.

آرسنال آماده است اودگارد را با قرارداد قطعی به خدمت بگیرد، اما حالا همه چیز بستگی به رئال مادرید دارد.

این در حالی است که نشریه آ اس اعلام کرد باشگاه رئال مادرید قصد دارد اودگارد را در این فصل نگه دارد تا از او استفاده کند.

بایرن ریبری را دوباره جذب می‌کند

به گزارش گازتا دلو اسپورت باشگاه بایرن مونیخ در نظردارد فرانک ریبری بازیکن فرانسوی سابق خود را دوباره به خدمت بگیرد. این بازیکن ۳۸ ساله پس از ترک فیورنتینا در پایان فصل گذشته با بایرن تمرین می‌کند.

بایرن وضعیت ریبری را که طی سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۹ برای این تیم بازی می‌کرد، زیر نظر دارد تا از او به عنوان ذخیره کینگزلی کومان بهره ببرد.

رم هم به جمع مشتریان تامی آبراهام پیوست

در حالی که باشگاه اینتر میلان علاقه‌مند به خرید ادین ژکو مهاجم رم است، تیم پایتخت نیز تامی آبراهام مهاجم چلسی را برای جانشینی ژکو زیر نظر دارد.

مورینیو لاکازت را می‌خواهد

مورینیو سر مربی تیم رم این روز‌ها سخت به دنبال پیدا کردن یک مهاجم است.

تازه‌ترین بازیکن مد نظر او الکساندر لاکازت مهاجم فرانسوی آرسنال است، اما لاکازت می‌خواهد به تیمی برود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

مانع‌تراشی بارسلونا بر سر راه پیوستن مسی به پاری سن ژرمن

باشگاه بارسلونا آماده است به هر نحوی که شده مانع پیوستن مسی به پاری‌سن‌ژرمن شود. مارکا نامه‌ای را از یک وکیل منتشر کرده است که نشان می‌دهد کارنامه پاری سن ژرمن در ارتباط با بازی جوانمردانه مالی بدتر از بارسلونا است و نمی‌تواند مسی را جذب کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار