امام جمعه موقت اصفهان:

پذیرش دستورات ستاد کرونا امری عقلی و منطقی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: دستورالعمل های بهداشتی در خصوص مراسم های محرم اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان درمراسم طلایه داران تبلیغ و مبلغان دینی محرم استان اصفهان با اشاره به مبانی عقلی و منطقی در دستورات دینی، گفت: مبانی دینی پشتوانه عقلی و منطقی دارند و این موضوع در تمامی اصول مورد توجه است.

وی  با بیان اینکه توجه به دستورات دین موضوع در جنبه‌های مختلفی مهم و اساسی است، افزود: تقلید از دین هم مباحث عقلی و منطقی دارد و در همه مسائل باید این موضوع مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شرایط سخت کرونا و عزاداری محرم بیان کرد: پذیرش دستورات ستاد کرونا و توصیه‌های بهداشتی آن امری عقلی و منطقی است که این موضوع در خصوص مناسبت این ماه و مراسم‌ها اجرا شود.

آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: دستورات ستاد کرونا برای مراسم‌های مذهبی به دلیل مراجعه به کارشناسان سلامت برای پیشگیری از شیوع بیماری امر عقلی و ضرورت دارد.

دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها رعایت شود

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به شرایط سخت کرونا و شیوع این بیماری در کشور گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مبلغان دینی و متولیان در عزاداری‌ها رعایت شود.

وی افزود: تبلیغ دین و گسترش معارف اسلامی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد و باید به این موضوع به صورت جدی پرداخته شود تا عامل انتقال بیماری نشده و مدیون نباشیم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.