آخرین وضعیت پرونده آزار زنجیره‌ای دختران دانشجو از زبان وکیل قربانیان/ کیوان، قدرت مقاومت طعمه‌هایش را می‌گرفت

ماجرای کیوان -الف و تجاوز‌های زنجیره‌ای او به دختران از اواخر تابستان سال گذشته و با افشای جنایت‌های سیاه او در توییتر آغاز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قضات دادگاه کیفری یک استان تهران پس از بررسی شکایت تجاوز به عنف پنج دختر علیه کیوان - الف، آن را مقدمه افساد فی الارض تشخیص داده و پرونده را برای رسیدگی به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران ارسال کردند. پرونده جنجالی این متهم قرار است اواخر شهریور در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران رسیدگی شود.

 ماجرای کیوان -الف و تجاوز‌های زنجیره‌ای او به دختران از اواخر تابستان سال گذشته و با افشای جنایت‌های سیاه او در توییتر آغاز شد.

کاربران دختر توییتر تصمیم گرفتند تا با پیروی از هشتگ MeToo که برای بازگو کردن تجربه تجاوز مورد استفاده قرار می‌گیرد، خاطرات تلخ خود را بازگو کنند.

یکی از افرادی که نامش در این میان مطرح شده بود، کیوان - الف بود. جوان ۳۳ ساله‌ای که لیسانس باستان‌شناسی داشت.

بر اساس خاطراتی که قربانیان او بازگو کرده بودند، زمانی که کیوان در دانشگاه تهران مشغول تحصیل بود، پس از آشنایی با دختران که اغلب آن‌ها دانشجو بودند، آن‌ها را به خانه اش دعوت می‌کرد.

در این قرار او به مهمانان نوشیدنی مسموم به قرص خواب آور تعارف می‌کرد. دختران بعد از خوردن این نوشیدنی که در برخی موارد مشروبات الکلی بود، بیهوش می‌شدند. آن‌ها وقتی به هوش می‌آمدند خود را برهنه و در حالی که مورد تجاوز قرار گرفته بودند می‌دیدند.

با افزایش قربانیان کیوان در فضای مجازی و خشم مردم از جنایت‌های سیاه او، دستگاه قضا وارد عمل شد و با دستور روح ا... رضاپور گتابی، پلیس امنیت کیوان را دستگیر کردند.

نکته ناگوار در ماجرای کیوان، اما این بود که داستان تجاوز او به دختران این سرزمین مربوط به عده‌ای انگشت‌شمار نبود. تعدد این گزارش‌ها باعث برانگیخته‌شدن خشم عمومی در جامعه شد و این ماجرا در آن حد شاخ و برگ پیدا کرد که در نهایت پای قوه قضاییه و پلیس به ماجرا باز شد.

در حالی که تعدادی از دختران از او در دادگاه کیفری به اتهام تجاوز به عنف شکایت کرده بودند پرونده همزمان در دادسرای تهران و دادگاه کیفری رسیدگی شد. متهم در تحقیقات اتهاماتش را رد کرد و مدعی شد شاکیان با اراده خودشان به خانه او آمده و هیچ فریب و اجباری در کار نبود.

این در حالی است که مدارکی علیه او پیدا شد که نشان می‌داد دفاعیاتش با واقعیت فاصله دارد. این مدارک باعث شد او به برخی جرایم خود اعتراف کند. سرانجام برای او به اتهام افساد فی الارض کیفر خواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲۸ انقلاب تهران ارسال شد.
همچنین شاکیان وی مطمئن نبودند بتوانند تجاوز را اثبات کنند.

با گذشت یک سال از طرح این پرونده، به گفتگو با شیما قوشه، وکیل مدافع برخی شاکیان پرداختیم که او آخرین وضعیت پرونده را تشریح کرد.

با گذشت حدود یک سال از جنجال پرونده کیوان- الف هنوز جلسه دادگاه برگزار نشده است؟

قبل از این‌که موکلان بنده شکایت کنند به دلیل جنجالی که علیه متهم در فضای مجازی راه افتاده بود، پرونده‌ای در دادسرا تشکیل و متهم دستگیر شده بود. همزمان من نیز از طرف تعدادی از شاکیان، شکایتی در رابطه با اتهام زنای به عنف در دادگاه کیفری یک استان تهران مطرح کردیم. قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پس از رسیدگی به این شکایت، آن را مقدمه افساد فی‌الارض دانسته و پرونده را به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب تهران ارسال کردند. البته ایراداتی به این قرار وارد است.

درباره تعداد شاکیان پرونده، عدد‌های متفاوتی اعلام می‌شود. تعداد دقیق شاکیان مشخص شده است؟

بنده وکیل پنج تن از شاکیان هستم که علیه متهم شکایت زنای به عنف را مطرح کرده‌ایم. در دادسرا اعلام می‌شد تعداد شاکیان ۹ نفر است، اما در قرار مجرمیت به حدود ۴۰ زن اشاره شده است. حالا که پرونده به دادگاه رفته و آن را مطالعه کرده‌ام نام پنج موکل من فقط مطرح بود.

چرا شاکیان دیر شکایت کردند؟

چون مطمئن نبودند بتوانند اثبات کنند. یکی از موکلان من سال ۹۳ از سوی متهم مورد تعرض قرار گرفت. در مواجهه با متهم در حضور بازرس گفت: اگر مطمئن بودم صدایم شنیده می‌شود همان موقع شکایت می‌کردم تا نتوانی در این سال‌ها این تعداد قربانی بگیری.

متهم موکلان شما را هم بیهوش کرده بود؟

بله تعدادی را کاملا بیهوش کرده و برخی را هم به حدی رسانده بود که به علت ضعف و سستی قدرت دفاع نداشتند.

از قربانیان برای تهدید فیلم می‌گرفت؟

از موکلان من فیلمی نگرفته بود، اما فیلم‌هایی پیدا شد که از آن‌ها برای تهدید استفاده نکرده بود.

زمان رسیدگی به پرونده مشخص شده است؟

قاضی برای اواخر شهریور تعیین وقت کرده است. البته ایرادی مطرح است که احتمال دارد این وقت را تجدید کند.

متهم همچنان بازداشت است؟

بله در زندان اوین بازداشت است.

منبع: جام جم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
بازم حکایت اغفال و تجاوز به دخترهای معصوم، پاک و بی گناهی که فقط به خاطر گم کردن راه در محل جنایت حضور داشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
اعدام تیرباران خفگی در اب وصل کردن برق سه فاز قطع کردن اعضا بدن و سوزاندن بدن بهترین مجازات برای چنین فردی هست. به خداوند خدا اگر قاضی بودم کلیه مراتبی که گفتم را مو به مو سرش می اوردم تا از حیوان بودن پشیمان بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه تجاوز و آزار جنسی در تمام کشورها وجود داره. چند وقت پیش مربی ژیمناستیک بانوان آمریکا که به جرم آزار و اذیت جنسی شاگردهاش محکوم شده بود، در نهایت خودکشی کرد.
خانمها حواستونو بیشتر جمع کنید. به هر کسی اعتماد نکنید. نذارید از احساسات شما سوء استفاده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
با پاي خودشان رفتند خونه ايشون الان شاكي چي هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
شما مهمون میاد خونه ت بهش تجاوز میکنی؟مگه هرکی رفت خونه کسی یعنی باید رابطه جنسی باهاش برقرار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
ای لعنتی کثیف اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
مطمئابرای حرف زدن به خونه یه مرد تنها نرفتن.خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
موافقم. اینا همشون بی بندو بار بودن وگرنه یه زن و مرد نامحرم توی یه خونه تنها فقط برای صحبت کردن!!!!! حقشون بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
بابا این دخترها اگر غربی و امریکایی عمل کردند و رفتن به خانه مردی نامحرم را درست میدانند، پس چرا بقیه ماجرا را غربی و آمریکایی نمی بینند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
غرب و آمریکا هم اگر بدونِ رضایت باشه مجرم شناخته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
بعضی دخترها بی حیا تر ازین مرد شدن که بدون ترس پا خونه نامحرم میزارن بازخوبه بعد کار بدش اینا را سلاخی نکرده باز خدا بهشون رحم کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
اعدامش کنید اینها انگل جامعه هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
جواب منا ندادید چرا ابن اقا باید سریع مجازات میشد چرا این همه مدت تو زندانه سریع حکمشا صادر کنید انگل جامعه را متن ها را حذف نکنید واقعیت را میگم کسی که رحم و مروت نداره باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
"جواب منا" دقیقا لهجه کجاست؟ چون ما میگیم جواب من را یا جواب منو ....
Iran (Islamic Republic of)
میراث ما فارسی
۱۵:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
لابد لهجه همونجا که به حکمشو میگن حکمشا
ما فکر میکردیم تو مدرسه فارسی معیار یادمون میدن که دست کم زبان نوشتاری استاندارد و در سرتاسر کشور یکسان باشه،حالا نگو اینطور نیست از نظر بعضی ها همینکه با الفبای فارسی تایپ کنی کافیه،به کامنتهای پر از غلط دیکته ای و لهجه های من در آوردی نگاه کنید...
لطفا عامیانه نوشتن رو با کتابی نوشتن یکی ندونید،میشه عامیانه نوشت ولی بدون غلط دیکته ای و یا آوا و لهجه نامانوس به کار بردن..کتابی نوشتن هم که انگار غیر ممکن ترین کارِ ممکنه...از وقتی فضای مجازی زیر دست همه افتاده فاتحه درست نویسی و فارسی معیار خوانده شده رفته پیِ کارش.
لطفا نگید دلت خوشه ! گشنه ایم ! درد اجتماع این نیست ! ...که نشون میده چقدر همه خوابیم البته با شکم گرسنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
باید اعدام شود در ملا عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
این اعتماد کاذب به هر بهانه ای یا به عشق یا اعتماد یا بهانه و بهر دلیل دیگه بایست فرزندان خود رو آگاه ساخت و به دام این مفسدین نفرستاد مطمئنا و تقریبا صد در صد این دختران میل به فساد نداشتند گرفتار فساد و ساده انگاری و حتی عشق و دوست اجتماعی و... و احساسات و به اینکه بهانه زن هم مرد هست اگر قوی باشد و هر جا مرد باشد می‌تواند حضور پیدا کند در دام این مفسدین فی الارض گرفتار می‌شوند. باید اینها رو به فرزندان خود آموخت که خطر همیشه در گمین و غیر از خانواده بهیچ شخص و هیچ چیز نباید اعتماد کرد و همیشه با عقل و منطق جلو رفت و اجازه فرصتیابی به امثال این آقا که مشکل شدیدو بیماری جنسی دارن افتاد. یه عده میگن چرا دختر رفته خونه این آقا، من یه جواب میدن براشون کیا سر شما هزاران میلیارد کلاه گذاشت و رفت کانادا اونم در زیر ذره بین سیستم‌های امنیتی و اطلاعاتی، و حتی خلیلیا این شکلی ترور شدن ... پس اعتماد همیشه نفس‌گیر و کشنده خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
من موندم که چرا نوشیدنی میداد اونها که تا اونجا آمدن تا آخرش هم میومندن باید از دخترا شکایت کرد که خونه مرد غریبه چه کار می کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
جریان چیه؟ نه به اون حکم و برخورد قاطع اولیه و نه به شل شدن قانون و بیخیال شدن در مورد اجرای حکم؟ نکنه ارتباطی با آقازاده ایی یا به سد پشتیبان قوی برخورد کرده؟ مردیم از این همه عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
وقتی یه شکلاتو باز کنی بزاری ملاعام مورچه ها امانش نمیدن ولی وقتی شکلات باز نباشه هیچ موجودی نزدیکش نمیشه ، این خانم ها اگر اختیار خودشونو داشتن و بنده پول و حوس نبودن هیچوقت چنین مسله ای پیش نمی اومد
Iran (Islamic Republic of)
amir
۲۳:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
تنها راه برای تسکین درد اون خانم ها و درس عبرت برای باقی کسایی که بخوان به ناموس مردم حتی فکر تجاوز کنن فقط و فقط در حضور شاکیان در محیط خصوصی که ابروی دختر خانم هایی که مورد تجاوز قرار گرفتن نره اعدام هست
من خودم خواهر ندارم اما تمام این دختر هایی که مورد تجاوز و ظلم قرار گرفتن دلم برای تک تکشون خونه و واقعا از این نانجیب متنفرم
چطور به این حد از پستی رسیدی که با ابرو و سرمایه وجودی یه دختر بازی کنی با اعدام با سر پرت میشی به قعر جهنم ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
قبول کنید اون دخترام ادمای درستی نبودن. بی بندوبار بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
مسئله این هست که چرا یه دختر باید آنقدر نترس باشه که بره خانه یه پسر نامحرم. یعنی عقلشان نمیرسه تو این جور روابط یه پسر دنبال چیه‌. واقعا تو کار این دخترها ماندم. چرا انقدر نترس و کم عقل هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
مشکل از ریشه درخته عزیز من دختری که تنها و بدون شناخت پا میشه میره خونه یه مرد مجرد تنها یجورایی حقشه بعضی بلاها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
این حیوان را اعدام کنید
Canada
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
این کیثف به اشد مجازات
اگر بیمار بودی
چرا معالجه نکردی
چرا ازادی خانمها را صلب کردی
چرا باعث شدی .اعتماد به یکدیگر صلب بشه
زنجیر به دست و پا و کمر
مثل اینجا
در گرمای 50 درجه بیگاری کند تا شاید ادم شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
سلب درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
صلب نه سلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خاک تو سر این دخترها درسته باید اعدام بشه ولی از اون دخترها هم نگذرید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حقشونه چه معنی داره دختر بلند شه بره خونه اینجوری آدم میشن برا بعدشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
واقعا که
هر دو طرف مقصر اند

وجود این رو از روی زمین پاک کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اعدام کنی چرا زندان است باید ۴بار اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۲۱:۴۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
این جانور باید به اشد مجازات برسد اما با چه ملاکی دوستی و رفت و آمد با نامحرم مجاز می شود
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام،اون جنایت کرده صورتشو نشون بدید،اگه رفتن به روانشناس اجباری بشه این جور مریض ها پیدا میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کار دخترانی که با پای خود به منزل یا محل این شخص رفتن کاملا اشتباه است و با از دست دادن عفت و تجاوز بهشون نتیجه این کار رو دیدن، ولی حتما باید این کیوان....ا به مجازات کارهای پستش برسه تا دیگه از این غلطا کسی تو جامعه نکنه، با پرویی تمام می گه دخترا خودشون با پای خودشون اومدن، گیریم که اومدن حالا چرا تجاوز کردی ، اصلا پیش خودشون فکر کردن که با اونا ازدواج می کنی و خودشون با پای خودشون اومدن و راهی بودن واسه هر عملی، پس چرا بیهوش کردی، و چرا نه یک نفر با چند نفر این کار رو کردی، از چی می خوای فرار کنی، آگه همشون هم با رضایت اومدن و بعد هم با رضایت خودشون با اونا همه کار کردی، خوب چه بدتر، زنا کردی باید تونستم پس بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
این خانم ها هم باید بگویند چرا به خانه این مرد رفتند
مگه می شه به هر کسی اعتماد کرد؟؟
چرا خانواده رو در جریان قرار نمی دهید؟
چرا خانواده از نظر بعضی دشمن هستند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اعدام با چوبه دار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
دخترا مقصرن خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
دنده دخترها نرم که دعوت قبول نمیکردن اخه این دخترای بی عقل فک نکردن به چه مناسبت دعوت میشن اونم خونه یه نامحرم متاسفانه برخی دخترا دانشگاه رفتن را راهی وبهانه ایی برای رفتارهای زشت تقلید از رفتارها غربی کردن بدون حد ومرزی باهم قرار میزارن دوست میشن وخیلی از رفتارهای کثیف که در شان یه دختر مسلمان نیست واسه پدر ومادرهاشون احترام قائل نیستن ودور از چشم بزرگترهاشون همچین غلطهاراانجام میدن ونتیجش به این منجلاب منجلاب کشیده میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
یادتان باشد تقصیرکار کسی است ک مرده ....یعنی چی یعنی این ک کسی ک مورد تجاوز قرار گرفته خودش با پای خودش رفته ...یعنی یک دانشجو انقد ب منطق است ک بلتد میشه میره جای ک نه میدونه کجاس نه میدونه طرف کیه میشینه باهاش مشرو ب سرو میکنه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
لعنت بهش
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
من یک مادرم چقدر بیغیرتی که مینویسی حقشه تجاوز بشه اره اشتباه کردن رفتن منزل نامحرم اما ایا حقشونه دخترهای مردم رو به این روز در بیارن چقدر پست وبیغیرت شدین شما بعضی از شما مردان باید مرد بوده اینو نوشته یا خوذش هم اهلشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
این دخترا تنبیه نمیشن، بعد از این ماجرا دوباره میفتن باکسی دیگه. حقشون بوده بی حیا بودن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۰۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
این افساد تایید شده پس باید اعدام بشه تا عبرت برای دیگران بشه تا این علطهای زیادی وکثیف رو نکنند اگه ازاد بشه کمی برایش زندانی وحد تعیین بشه باز برگرده تو جامعه همون اش و همون کاسه هست خدا لعنتش کنه سر حوانهای مردم این بلا رو میارن تو رو خدا سفت سخت بگیرید این فسادها رو ممنون که دستگیرش کردین تا جوانهای ما در این سرزمین با ارامش زندگی کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۹:۳۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
>>>یک نگاه به آن (نهج البلاغه) که(راه ورسم زمامداری) آن بزرگ امام برحق مسلمین راستین است بیندازیم.>> ۴ انگشت دزدان قطع میشد■زناکاران سنگسارمیشدند■مفسدان مالی وحکومتی درانظارعموم معرفی و حدود و مجازات های سخت الهی برایشان جاری میشد■ووو بقیه جرائم.||| *وقتی الآن می بینیم مملکت وجامعه مان را گند و نکبت تعفن برداشته>> دلیلش:پشت کردن به آن شیوه و سیره عدل وظلم ستیزی ائمه(ع) و رفتن دنبال قوانین وقواعد من درآوردی ۲زارخاصیت و اثر غربزده های بی بخارمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
این دخترها بیخود کردن قبول کردن و رفتن خونه اش که حالا همه ادای زن های پاک و معصوم رو در میارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خاک توسرهمشون، ازدم بایدمجازات بشن چه اون آقاوچه اون دخترا، جامعه روبه فسادکشوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حالا چرا انقدر این تهفه را نگهش داشتید سریع حکم براش صادر کنید اخه موندن همچین انگلی به چه درد جامعه میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
دختری که بلند میشه میره خونه یه پسر مجرد هر بلایی سرش بیاد حقشه....
Iran (Islamic Republic of)
محسن سیفی
۱۹:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اعدام در یک میدان شلوغ یا درب دانشگاهی که در انجا تحصیل و جنایت کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اون دختری که دعوت رو قبول میکنه وپا میشه میره خونه طرف حقشه که بهش تجاوز هم بشه. مرض دارن پا میشن میرن خونه یه پسر تنها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
به هر حال نمیشه یه طرفه دید . به نظر من بین اشتباهی که کردن با بلایی که سرشون اومده خیلی خیلی تفاوته و نمیشه در نگاه اول جنایت رو ندید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حقش نیست ولی خب نباید میرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
دخترا همیشه آسیب پذیر هستن و حتی بچه ها و حتی بزرگترها. و موضوع مهم اعتماد هستش به بهانه همکاری به بهانه پروزه علمی و به بهانه دوست اجتماعی به بهانه عشق و ازدواج و دوستی وهزاران بهانه دیگر... و این بهانه ها جور خواهد شد تا نفس شیطانی کار خودشو رو به سرانجام برساند. حالا کامنت گذارنده محترم مواظب خودت و فرزندانت باش تا گرفتار اعتماد نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
بله اشتباه کردند که خونه اش رفتند ولی این دلیل بیگناهی و تبرئه متجاوز نیست!
«حقشه که بهش تجاوز هم بشه» یعنی چه؟! عجب حرفی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
می دانید چرا دخترها این دعوت ها را قبول می کنند؟ علت این است که آموزه های ماورایی اسلام در ذهن آنها نیست
(دو نامحرم تنها نفر سومشان شیطان است)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
دخترا میخواستن نرن تا بهشون تجاوز نشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
تو ام نخواب شاید خواب بد ببینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
کاربر ۲۱:۰۹ خواب نیاز اساسی بدن هستش که اگر خوابی نداشته باشیم بدن نابود میشه ولی آیا رفتن به خانه یک مرد غریبه نیاز هستش؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
وقتی دین و احکام الهی رو پشت سر بذاریم دیگه راه تامین نیاز اساسی از هر طریقی موجه دونسته میشه...مسعول نامحترمی که فقط به فکر کیسه دوختن برای چپاول بیت المال هستی،ببین که چه بر سر کرامت انسانی در جامعه داره میاد ،آتشش دامن تو رو هم میگیره چون احدی نمیتونه از عدل خدا فرار کنه نه کیوان الف و نه مسعولی که به جای نام کاملش رو گفتن با حروف الفبا معرفیش میکنن وقتی گیر افتاد ،البته اگه بره کانادا و جاهای دیگه که خب،رفته!
Iran (Islamic Republic of)
تا
۱۸:۴۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کسی هست به این سوالات من جواب بده
چرا و به چه دلیل این دختران با این مرد دوست شدن؟
چرا و به چه دلیل این دختران به خانه این مرد رفتند؟
به زور و به به اجبار به منزل این مرد نرفتن پس
من نمیخام از این اقا دفاع کنم چوت این کار بسیار کار زشت و ناپسند و خارج از اخلاقه
اما شما دختران چرا؟
مگر شما از این مخاطرات جامعه نمیدونستید؟
خواهر من ،من که یک مرد هستم با هر مردی دوست نمیشم به خونشون نمیرم تا اعتماد کامل نداشته باشم و با هر مردی متناسب با رفتار خوددش باهاش دوست میشم
من که یه مردم خونه یکی از دوستام تا حالا که 32 سال دارم نرفتم و میترسم شما چطور جرئت کردی خواهر من
اونم با نامحرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
خیلی جامع و کامل درست گفتید
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۱:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام،این درست نیست که بخاطر حیا دخترا در مهمانی ها شرکت نکنن،اینا باید مواظب بودن،درکل دنیا این ارتباط ها هست
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۰۷ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
تا
حرفاتون کاملا"صحیح است دختر اگه دختر باشه نباید دنبال عیش و نوش باشه و بره توی خونه خالی
Canada
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
کاملا درست میگویید
ولی خاننها متاسفانه زود گول حرف های این دیو را خوردند و متاسفانه به خانه مردی که اصلا نمیشناختند رفتند
اینجا هیچ کس به هیچ کس اعتماد نمیکند
چونکه خیلی خانمها به قتل رسیده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
ابلیس ، وجود منحوست کی روی زمین برداشته می شود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
حتما اون خانم هایی که به خونه این مرد رفتن هم باید مجازات بشن اونها هم دنبال هوسرانی و گناه بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اونها اگر دنبال هوس رانی بودند بیهوش نمیکردشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
از اول باهاشون هماهنگ نکرده که بیاید بریم من بهتون تجاوز کنم!!!!!!!!!!!!! ‌
ولی خانم ها هم نباید به هرکسی اعتماد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
اینقدر بی حیا شده اند که راحت تجاوز میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
متاسفانه تجاوز و آزار جنسی در تمام کشورها وجود داره. چند وقت پیش مربی ژیمناستیک بانوان آمریکا که به جرم آزار و اذیت جنسی شاگردهاش محکوم شده بود، در نهایت خود کشی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
شفیع
۲۰:۲۰ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
امروز با أین شرایط خواهر به زور با برادر خودش صحبت می کند اما به نظر من قوه قضاییه ما خیلی سست عمل میکند حق دختر و پسر سنگسار است تا درمعله عام درس عبرتی باشد برای دیگران
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۱:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
باید میگفتی اینقدربی حیاشدن که خونه هرنامحرمی میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
و اینقدر برخی دختران ما بی حیا شدن که برایشان عفت و پاکدامنی بی معناست. از این هیولای شیطان صفت دفاع نمیکنم اما از این وکیل محترم میپرسم از دختران نپرسیدید بعنوان قشر فرهیخته دانشجو تحصیلکرده چطور به خانه یک پسر مجرد رفتید؟ قطعا خوشگذرانی ،هوس بازی را بر عفت و پاکدامنی خود ترجیح دادید. مگر از این اتفاقات تلخ تا بحال نشنیده بودید؟
آخرین اخبار