آستان قدس رضوی امکان پرداخت نذورات برای کمک به درمان بیماران کرونایی را مهیا کرد

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: امکان دریافت نذورات مردمی برای کمک به درمان بیماران کرونا ایجاد شده و عموم مردم می‌توانند در این پویش اجتماعی مشارکت داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور و ضرورت هدایت نذورات مردمی به سمت رفع نیاز‌های عمومی مردم، اداره کل نذورات آستان قدس این امکان را فراهم کرده است که خیران و نیکوکاران بتوانند کمک‌های نقدی خود برای کمک به درمان بیماران کرونایی اهدا کنند.

او افزود: با توجه به تاکیدات تولیت آستان قدس در زمینه استفاده بیشتر از ظرفیت‌های این آستان برای کمک به کادر درمان و بیماران، در کنار افزایش توان شرکت‌های داروسازی این مجموعه برای تامین نیاز‌های دارویی مردم، اداره کل نذورات نیز برای جلب مشارکت‌های مردمی در این حوزه برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده است.

مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: امکان دریافت نذورات مردمی برای کمک به درمان بیماران کرونا ایجاد شده و عموم مردم به‌ویژه خیران و نیکوکاران ارجمند می‌توانند در این پویش اجتماعی مشارکت داشته باشند.

اسماعیل‌زاده با اشاره به شیوه مشارکت در این پویش همدلی بیان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل نذورات آستان قدس رضوی به نشانی nazr.razavi.ir روی گزینه «پرداخت نذورات نقدی» شده و سپس با انتخاب بخش «نذر درمان و سلامت» گزینه «درمان بیماران کرونا» را انتخاب و مبلغ مورد نظر خود را به شیوه اینترنتی پرداخت کنند.همچنین می‌توان با شماره‌گیر کد دستوری #۸* (ستاره هشت مربع) در گوشی تلفن همراه، گزینه «درمان بیماران کرونا» را انتخاب و در این پویش اجتماعی مشارکت کرد.

او تصریح کرد: نذورات مردم برای کمک به بیماران کرونا، پس از جمع‌آوری به سرعت در اختیار متولیان امر قرار داده می‌شود تا به بهترین شیوه ممکن مورد استفاده قرار بگیرد.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.