غبار مهمان نواحی مرزی کرمانشاه

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : در روز پنجشنبه تقویت میدان‌های وزش باد غربی علاوه بر گردوخاک محلی در بعضی از ساعات سبب نفوذ غبار خارجی به جو استان می‌شود و هوا را به خصوص در نواحی مرزی غبارآلود می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : طبق تحلیلی که صبح امروز از نقشه‌ها داشتیم، هوای استان امروز غالبا صاف گاهی اوقات همراه با وزش باد خواهد بود.

او گفت : در روز پنجشنبه تقویت میدان‌های وزش باد غربی علاوه بر گردوخاک محلی در بعضی از ساعات سبب نفوذ غبار خارجی به جو استان می‌شود و هوا را به خصوص در نواحی مرزی غبارآلود می‌کند در ضمن در این روز علاوه بر افزایش رشد ابر ممکن است در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه در نواحی شمالی و شرقی استان شاهد رگبار موقت باران و حتی رعد و برق باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: امروز مختصرا هوا مقداری نسبت به روز گذشته خنک‌تر خواهد شد، اما در دو روز پایانی هفته به شکل نسبی شاهد افزایش دما و گرم‌ترشدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

او دمای شهر کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۱ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و بخش حمیل با کمینه دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار