حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار کیست؟

حجت‌الله عبدالملکی از سوی رئیس جمهور، به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الله عبدالملکی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت سیزدهم، از سوی رئیس جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

عبدالملکی متولد چهارم فروردین ۱۳۶۰ در قروه کردستان (شهرستان قلعه) است و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق و معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی است.

عبدالملکی دارای کارشناس ارشد معارف اسلامی و اقتصاد از دانشگاه امام صادق و دکترای اقتصاد از دانشگاه اصفهان بوده و بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ عضو هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور و از سال ۸۵ تا ۸۸ مشاور وزارت امور اقتصادی و دارایی بوده‌است.

بیشتربخوانید

عبدالملکی که نزدیک به جبهه پایداری است، در انتخابات ۱۳۹۵–۱۳۹۴ مجلس از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس از نامزد‌های فهرست اصولگرایان بود که با ۶۶۷٬۱۷۸ رای در رتبه ۵۶ام قرار گرفت و نتوانست به مجلس راه پیدا کند.

عبدالملکی از اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی است.

حجت‌الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار کیست؟

اضافه بر این سابقه نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس بین‌المللی بانک جهانی- فرانسه در سال ۲۰۱۰ و دبیر سمینار بین‌المللی بازنگری در گزارش توسعه جهانی ۲۰۰۹ در کارنامه حجت عبدالملکی وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
سلام. تجاربی که بارابطه وارتباط باعزیزان بدست می آیدکمی قابل فکراست بدون رابطه پ تجربه نمی توان پیداکرد...۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
ضمن تشکر از اعتماد آقای رییسی به ایشان یاد آور میشود مصاحبه ها وکارشناسی هایی که از آقای عبدالملکی در برنامه های تلویزیونی دیده ایم ایشان بسار توانمند وکار بلد ومسلط به کار وفن بیان خوبی دارند با آرزوی موفییت در این امر خطیر برای وزیر آینده کار