باند جعل اسناد و کلاهبرداری در قالب فروش زمین در شهرکرد متلاشی شد

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری، از کشف پیش دستانه یک پرونده جعل و کلاهبرداری و دستگیری ۴ عضو باند فروش زمین‌های یکی از ارگان‌های دولتی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ جعفر نفر سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه اشخاصی با جعلِ اوراق و اسناد دولتی و نامه‌های اداری و شخصی و همچنین مهر‌های دولتی و شخصی، زمین‌های مشاع یکی از ادارات دولتی استان را به تعدادی از افراد فروخته اند، بررسی موضوع در دستور کار مامورین پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تشکیل و پس از بررسی همه جانبه پرونده، ۴ متهم را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی چند عملیات موفق دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ نفر اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمین، ۲۳ مهر دولتی و شخصی، مقادیر زیادی قولنامه و اسناد خام و نوشته شده از جمله ۱۰ فقره سند جعلی، ۲۷ گرم تریاک، ۹ گرم هروئین، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲ تیغه قمه کشف و ۳ دستگاه خودرو متهمین نیز توقیف شد.

او ادامه داد: متهمان در بازجوئی انجام شده ابتدا همه اتهامات را انکار کردند، ولی در نهایت مجبور به اعتراف شده و به ۸ فقره جعل اسناد و فروش زمین‌های مشاع این اداره دولتی به ارزش ۶۴ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرهنگ نفر در پایان یادآور شد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و تحت قرار متناسب قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.