لیونل مسی: بازی کردن کنار امباپه و نیمار فوق العاده است/ قهرمانی در چمپیونزلیگ سخت خواهد بود

ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: بازی کردن در کنار ستارگانی، چون نیمار و امباپه فوق العاده خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیونل مسی ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن در اولین نشست خبری خود پس از عقد قرارداد با این باشگاه اظهار داشت: من چند روز پیش بارسلونا را ترک کردم و این کار سختی بود چرا که من سال‌ها در این تیم بازی کردم. اما از وقتی که به اینجا آمدم، رخ دادن یک اتفاق بزرگ را حس کردم و اشتیاق زیادی برای شروع تمرینات دارم. من بی صبرانه منتظرم تا به هم تیمی هایم و به سرمربی ملحق شوم و این مرحله جدید را آغاز کنم. من می‌خواهم از لئوناردو، ناصر الخلیفی رئیس باشگاه و تمام باشگاه PSG به خاطر شیوه‌ای که این اتفاق عملی شد، تشکر کنم. پس از اعلام مطبوعاتی بارسلونا، آن‌ها موضع خود را مشخص کردند و این بسیار سریع افتاد. طولی نکشید، تصمیم سختی بود و من می‌خواهم از کاری که همه در PSG برای من انجام دادند تشکر کنم. "

مسی درباره هم‌تیمی شدن با امباپه و نیمار بیان کرد: "بازی کنار آن‌ها عالی است، ببازی روزمره کنار این بازیکنان بزرگ و دیگر بازیکنانی که اینجا هستند بسیار عالی است. برای تمرین کردن با آن‌ها بی صبرم. عالی است که هر روز می‌توانم با آن‌ها بازی کنم. "

مسی درباره لیگ لوشامپیونه تصریح کرد: " من لیگ ۱ را دنبال کرده ام و در پاریس دوستانی دارم. بازیکنانی که گرفته اند خوب بوده است. این یک لیگ رقابتی است. تیم‌های دیگر نیز به خوبی سازماندهی شده اند. همه می‌خواهند پاریس را شکست دهند. خوشحالم که اینجا هستم. "

مسی درباره جدایی خود از بارسلونا اظهار داشت: "هر آنچه که در این هفته برای من اتفاق افتاده سخت، سریع و احساسی بوده است. من نمی‌توانم آنچه را که در بارسلونا زندگی و تجربه کرده ام باور کنم، اما برای آغاز این زندگی جدید با خانواده ام نیز احساس اشتیاق و خوشحالی می‌کنم. من خیلی خوشحالم. در تمام این هفته من فراز و نشیب‌هایی را پشت سر گذاشتم، اما ما هر روز و کم کم آن را پردازش و هضم می‌کنیم. آن‌ها من را می‌شناسند و می‌دانند که من دوست دارم قهرمان شوم، زیرا من یک برنده هستم. امیدوارم بتوانم در این چالش جدید نیز کاملا موفق شوم. بازگشت به بارسلونا خوب است، اما من برای بازی در اینجا نیز بی صبرانه منتظرم. "

مسی درباره پذیرفتن پیشنهاد باشگاه پاری سن ژرمن بیان کرد: "این باشگاهی است که در این فصل خوب خرید کرده است. آن‌ها در چند سال گذشته به قهرمانی در چمپیونزلیگ نزدیک شدند. من اینجا آمده ام تا تمام تلاشم را بکنم و اشتیاق خود را نشان دهم. هدف من بردن یک چمپیونزلیگ دیگر است و من در مکان مناسب برای انجام این کار هستم. "


بیشتر بخوانید


ستاره جدید پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال که آیا مسی می‌تواند در PSG قهرمان چمپیونزلیگ شود؟ بیان کرد: "کار آسانی نیست. ما می‌توانیم بهترین تیم جهان را داشته باشیم، اما قهرمان نشویم. فوتبال همین است، جزئیات کوچکی وجود دارد که می‌تواند آن را تغییر دهد. چمپیونزلیگ سخت است. پاریس این را می‌داند. این رقابتی است که بهترین‌های جهان در آن حضور دارند. من نمی‌دانم آیا ما قوی‌ترین هستیم یا نه، اما باید متحد شویم. این به شما شانس قهرمانی می‌دهد. شما باید این شانس را پیدا کرده و سپس از آن استفاده کنید. بهترین تیم‌های جهان فاتح چمپیونزلیگ نشده اند، این یک رقابت خاص و ویژه است. "

مسی درباره اولین بازی برای پاری سن ژرمن گفت:  "من یک ماه است که بازی نکرده ام، جلسه‌ای با سرمربی داشتم، وقتی آماده بازی باشم بازی می‌کنم، اما نمی‌توانم به شما تاریخ بدهم. "

مسی درباره دوباره هم‌بازی شدن با نیمار بیان کرد: " من او را خوب می‌شناسم. برای بازی کردن با هم تیمی هایم بی صبرانه منتظرم، ما اهداف مشابهی داریم. قبلا از هم جدا بودیم، اما فکر می‌کنم با هم و در کنار هم بهتر باشیم. نیمار یکی از دلایلی بود که من به اینجا آمدم. هرچند همه هم تیمی هایم را می‌شناسم. همه ما قبلاً بار‌ها ملاقات کرده ایم. "

الخلیفی درباره آینده امباپه در پاری سن ژرمن گفت: "او پسر پاریس است، او برای پاریس بازی می‌کند. او پسری رقابت‌طلب است و ذهنیت برنده شدن دارد. ما هم اینجا در بالاترین سطح هستیم. "

مسی درباره پوچتینو بیان کرد: "مربی و کادر مربیگری سهم بزرگی در مذاکرات دارند. وقتی دیدم امکان پذیر است، بلافاصله با او صحبت کردم. مدتی است که او را می‌شناسم. من با او صحبت کردم، این واقعیت که ما هر دو آرژانتینی هستیم بسیار کمک کرد. ما صحبت کردیم، برای شروع خوب بود. کادر فنی PSG در تصمیم‌گیری من کمک کرد. "

مسی درباره خانواده اش گفت: "من با لئوناردو صحبت کردم و گفتم تنها چیزی که برای من مهم است این است که خانواده ام بتوانند به سرعت با این اتفاق سازگار شوند، اما من آماده هستم. من برای شروع کارم صبر ندارم و در رختکن دوستانی دارم و مشخص است که می‌توانم کارم را به سرعت با هم تیمی هایم شروع کنم. بی صبرانه منتظر شروع این ماجراجویی جدید، شروع تمرینات، شناخت هم تیمی‌های جدیدم و برقراری ارتباط با آن‌ها و بازی هستم. من آماده شرکت در برنامه ورزشی PSG هستم و این می‌تواند یک تجربه عالی باشد. ما به عنوان یک خانواده آرام و خوشحال هستیم. "

مسی درباره وراتی بیان کرد: "او بازیکن بزرگی است. او نشان داده که در پست خود بهترین است. این حقیقت دارد. من به اینجا آمدم تا در کنار او بازی کنم. او یک پدیده است. وراتی یک بازیکن بسیار درخشان است. اما این موضوع درباره بقیه هم حقیقت دارد. آن‌ها بهترین‌های جهان هستند. وراتی بازیکن بزرگی است. من می‌خواهم نقاط قوت خود را به PSG اضافه کنم. "

انتهای پیام/

منبع: ورزش سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۱:۲۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
تو از کجا میدونید بهترینی.مگه جلوتر آینده رو میبینی.این حرفهای کفر آمیز نزن خدا میزنه کمرت
آخرین اخبار