افتتاح ایستگاه راه‌آهن باباکمال تویسرکان در هفته دولت

استاندار همدان از افتتاح پروژه ایستگاه راه‌آهن باباکمال تویسرکان در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، بر پیگیری پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال توسط فرماندار تویسرکان به عنوان نماینده دولت تاکید کرد، از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی پروژه خبر داد و گفت: پروژه ایستگاه راه‌آهن باباکمال هفته دولت افتتاح می‌شود.

او تصریح کرد: پروژه ایستگاه راه‌اهن باباکمال یکی از پروژه‌های حائز اهمیت است که می‌تواند نقش عمده‌ای در توسعه شهرستان تویسرکان داشته باشد.

استاندار همدان اعتبار پیش‌بینی شده در ابتدا برای راه دسترسی از روستای بوستان‌در به ایستگاه باباکمال را ۸ میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: مبلغ اختصاص یافته کافی نبود به همین منظور تلاش می‌کنیم مبلغ ۱۲ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات ملی یا استانی برای پروژه تامین شود تا در زمان کوتاهی به نتیجه برسد.

شاهرخی یکی از مطالبات مهم مردم این شهرستان را زیربار ترافیک بردن چهارخطه تویسرکان به کنگاور عنوان کرد و گفت: از سه راهی فرسفج عبور کردیم؛ باید در سه قطعه دوم، سوم و پایانی کار کنیم قطعه دوم در دست اجراست که مقرر شد تذکرات لازم به منظور تسریع در کار به پیمانکار داده شود.

او با اشاره به اینکه عملیات اجرایی قطعه دوم هم در حال اجراست، مجموع این سه قطعه را ۱۳ کیلومتر دانست و تاکید کرد: امیدواریم با تلاش و برنامه بتوانیم روند اجرایی این پروژه‌ها را تسریع و نهایی کنیم.

استاندار همدان با اشاره به افتتاح پروژه سالن چند منظوره ورزشی تویسرکان در هفته دولت، از اختصاص مبلغ ۴ میلیارد تومان به سالن باستانی از اعتبار محل توازن خبر داد و گفت: مقرر شد از روز شنبه هفته آینده مشکل تامین مصالح ساختمانی به منظور انجام به موقع عملیات اجرایی پروژه، حل شود.

شاهرخی با اشاره به تامین اعتبار پروژه خوابگاه ورزشکاران تویسرکان گفت: پروژه‌های زمین چمن فرسفج و سرکان هم تامین اعتبار شدند و روند عملیات اجرایی این دو پروژه هم پیگیری می‌شود.

او اجرای پروژه خط انتقال آب از سد سرابی به شهر و روستا‌های این شهرستان را از پروژه‌های مهم خواند و افزود: پروژه تصفیه‌خانه سد سرابی در حال تکمیل است امیدواریم در ماه‌های آینده این پروژه را که نقش مهمی در سلامت و آبرسانی دارد، افتتاح شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.