کومان: بدون مسی، در گلزنی مشکل خواهیم داشت

سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا درباره جدایی لیونل مسی، ستاره تیم خود توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رونالد کومان، سرمربی هلندی تیم فوتبال بارسلونا که فصل گذشته عملکرد چندان مطلوبی را با تیم خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا نداشت در مصاحبه‌ای با ESPN درباره جدایی لیونل مسی اسطوره آرژانتینی کاتالان‌ها اظهار کرد: برای هر بازیکنی یک پایان وجود دارد. تیم ما باید روی فصل جدید تمرکز کند و قضیه مسی و داستان او را تمام شده بدانیم.

او افزود:‌ بازیکنانی جدید داریم و باید رو به جلو حرکت کنیم. در حال کار و تلاش برای ساختن آینده بارسلونا هستیم و اکنون به جای جدایی مسی باید روی تیم خود تمرکز کنیم.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: رفتن مسی اتفاق تلخی بود؛ به این دلیل که در مورد بازیکنی معمولی حرف نمی‌زنیم. او برای سال‌ها بهترین بازیکن دنیا بوده است و همه از جدایی اش ناامید شدیم. افسوس که دیگر برای ما بازی نخواهد کرد. مسی برای بارسا معنا و اهمیت ویژه‌ای داشت، اما او دیگر با ما نیست.

کومان درباره عملکرد گلزنی تیم خود با جدایی مسی گفت: البته که در گلزنی بدون مسی مشکل خواهیم داشت. مسی فصل گذشته برای ما ۳۰ گل در لالیگا زد و حالا این وظیفه روی دوش دیگر مهاجمان است و باید بیشتر تلاش کنند.

او در انتها گفت: خوشحالم که فاتی و کوتینیو از مصدومیت گریخته اند. سخت تلاش می‌کنیم تا غیبت مسی را کمتر حس کنیم. اهداف ما تغییر نکرده اند و همچنان به دنبال تمام افتخارات ممکن فوتبال در اروپا خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار