بسته شدن پایگاه نظامی در واشنگتن درپی مشاهده فردی مسلح

پایگاه نظامی «آناکوستیا بولینگ» در واشنگتن آمریکا پس از گزارشی مبنی‌بر مشاهده یک فرد مسلح در این پایگاه، بسته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، پایگاه نظامی «آناکوستیا بولینگ» در واشنگتن، پایتخت آمریکا پس از گزارشی مبنی‌بر مشاهده یک فرد مسلح در این پایگاه، بسته و به مردم محلی درباره حضور این فرد هشدار داده شد.

پایگاه مشترک «آناکوستیا بولینگ» روز جمعه در حساب کاربری فیس بوک خود اطلاعیه‌ای  مبنی‌بر این‌که این پایگاه به دلیل دیده شدن فردی مسلح در ضلع جنوبی آن، بسته است، منتشر کرد.

این پایگاه نظامی به مردم هشدار داد که اگر فرد مشکوکی را دیدند و مسیر مطمئنی دارند، فرار کنند! در غیر این صورت پنهان شوند و خود را برای مقابله آماده کنند.

در این پست به مردم هشدار داده شده است که در منزل بمانند و درب خانه خود را ببندند. چراغ‌ها را خاموش کنند و تلفن همراه خود را در حالت  سکوت بگذارند.  

در توصیف این فرد مسلح آمده است که  او یک مرد سیاه‌پوست با جثه‌ای متوسط ​​است که کیفی را حمل می‌کند و مسلح است.

چندی بعد این صفحه با به روزرسانی پست فیسبوک خود نوشت: «مقامات به دنبال دو نفر بودند، یک مرد سیاه‌پوست با جثه‌ای متوسط و شلوار جین آبی. نفر دوم مردی سیاه‌پوست با شلواری سبز و تاپی سفید که ممکن است مجروح شده باشد.»

اداره پلیس متروپولیتن واشنگتن نیز درباره این موضوع اعلام کرد: «افسران پلیس در حال رسیدگی  به گزارش تیراندازی در نزدیکی پایگاه آناکوستیا بولینگ بودند که مظنونان  ناگهان وارد پایگاه شدند.»

این پایگاه ۹۰۵ هکتاری در جنوب شرقی واشنگتن قرار داشته و متشکل از واحد‌های نیروی هوایی، تفنگداران دریایی و گارد ساحلی، به همراه دفتر میدانی سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی واشنگتن و مقر آژانس اطلاعات دفاعی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار