بررسی عملکرد «ویرجیل فن دایک» در تیم فوتبال لیورپول + عکس و فیلم

ویرجیل فن دایک مدافع تیم فوتبال لیورپول در چند سال اخیر عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویرجیل فن دایک مدافع تیم فوتبال لیورپول، در چند سال حضور خود در این تیم توانست آمار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و به یکی از برترین مدافعان جهان تبدیل شود. او تاکنون برای تیم فوتبال لیورپول ۱۴۶ بار در بازی‌های مختلف اروپایی بازی کرده و ۱۴ گل هم به ثمر رسانده است.

ویرجیل فن دایک در فصل ۲۰۱۸/۱۹ و با مبلغی به ارزش ۷۵ میلیون پوند به تیم فوتبال لیورپول پیوست. او اولین بازی خود را در ۵ ژانویه ۲۰۱۸ برای تیم فوتبال لیورپول، در جام حذفی انگلیس مقابل اورتون انجام داد. فن دایک موفق شد در نخستین بازی خود برای تیم قرمز رنگ بندر لیورپول گلزنی کند و باعث پیروزی تیمش در دربی مرسی ساید شود.

اولین گل ویرجیل فندایک برای تیم فوتبال لیورپول

این ستاره هلندی در سال ۲۰۱۸ توانست با تیم فوتبال لیورپول به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و در دیدار فینال، تیم تاتنهام را شکست دهد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

ویرجیل فندایک و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

او در دیدار سوپر جام اروپا مقابل تیم فوتبال چلسی توانست یک پیروزی دیگر با تیم فوتبال لیورپول کسب کند و آمار جام‌های خود را افزایش دهد.

فندایک و یک پیروزی دیگر در سوپر جام اروپا

او در آگوست فصل ۲۰۱۹/۲۰ برنده جایزه بهترین بازیکن سال یوفا شد. این عنوان یکی از بهترین جایزه های فردی فن دایک در فوتبال اروپا بوده است. این ستاره هلندی در همان فصل یکی از شانس های کسب توپ طلا هم بود.

فندایک بهترین بازیکن سال یوفا

نام او در بین ۳۰ نامزد کسب توپ طلا دیده می‌شد، اما توپ طلا به لیونل مسی ستاره و اسطوره تیم فوتبال بارسلونا تقدیم شد و عنوان دومی این جایزه به ویرجیل فن دایک رسید.

فندایک در یک قدمی کسب توپ طلا

او توانست با تیم فوتبال لیورپول طلسم قهرمان نشدن ۳۰ ساله لیوپولی‌ها را در لیگ برتر انگلیس را بشکند و قهرمانی این تیم در لیگ جزیره را بعد از ۳۰ سال با هم تیمی‌ها و هواداران تیم قرمز رنگ بندر لیورپول جشن بگیرد.

فندایک و قهرمانی در لیگ برتر انگلیس پس از ۳۰ سال

مدافع تیم فوتبال لیورپول در ۱۲ سپتامبر فصل ۲۰۲۰/۲۱ توانست گل افتتاحیه مسابقات لیگ برتر انگلیس را مقابل تیم فوتبال لیدز یونایتد به ثمر برساند.

فندایک گل افتتاحیه لیگ برتر انگیس را به ثمر رساند

این ستاره هلندی در ۱۷ اکتبر و در بازی مقابل تیم فوتبال اورتون در دربی مرسی ساید مصدوم شد. فن دایک در دقیقه ۶ با برخورد به جوردن پیکفورد دروازه بان تیم فوتبال اورتون از ناحیه زانوی پای راست مصدوم شد و تمام دیدار های تیم فوتبال لیورپول در فصل ۲۰۲۰/۲۱ را از دست داد.

مصدومیت شدید فندایک در بازی مقابل اورتون

این ستاره هلندی پس از جراحی و طی کردن مراحل درمان خود، در این فصل می‌تواند تیمش را در بازی‌های مختلف اروپایی همراهی کند. هچنین او به تازگی قرارداد خود را با باشگاه لیورپول تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

قرارداد فن دایک با لیورپول تمدید شد

مهارت و گل‌های ویرجیل فن دایک در تیم فوتبال لیورپول


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار