نصب بیش از ۲ هزار کیوسک تلفن همگانی در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ٢ هزار کیوسک تلفن همگانی در کردستان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان  اظهار داشت:در حال حاضر بیش از ٢ هزار کیوسک تلفن همگانی در استان نصب و راه اندازی و امکانات آن بروزرسانی شده است و مردم می توانند به راحتی و با هزیته کم از آن استفاده کنند.

حکمت گفت: این تعداد کیوسک تلفن همگانی در تمام شهر‌ها و برخی روستا‌های استان نصب و راه‌اندازی شده است.

او با بیان اینکه برنامه‌ای برای حذف تلفن‌های همگانی در استان نداریم، اضافه کرد: تمام این دستگاه‌ها در استان به لحاظ فنی فعال و آماده استفاده است و از مردم انتظار داریم برای حفظ و نگهداری این دستگاه‌ها، مخابرات را یاری دهند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: این کیوسک‌ها به عنوان یکی از قدیمی‌ترین وسایل مخابراتی در پادگان‌ها، بیمارستان‌ها، زندان‌ها، پایانه‌های مسافربری و معابر عمومی در اختیار مردم قرار دارد و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است.

حکمت یادآور شد: قابلیت شارژ مجدد کارت تلفن‌های همگانی از جمله مزایای چشمگیر این کارت‌های اعتباری به شمار می‌رود که با استقبال مردم روبرو است.

او همچنین به تعداد قابل توجه سایت‌ها و دکل‌های مخابراتی موجود در استان در حوزه‌های تلفن ثابت، ارتباطات سیار و دیتا اشاره کرد و گفت: از پیمانکاران ادارات خدمات رسان، رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شهروندان درخواست داریم حین انجام حفاری و فعالیت‌های روزانه خود، توجه بیشتری در صیانت و حفاظت از تجهیزات زیرزمینی و هوایی مخابراتی داشته باشند.

در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار شماره تلفن همراه اعتباری و دائمی با ضریب نفوذ ۱۳۷ درصد در کردستان مشغول بکار بوده و تعداد ۹۳۸ روستا نیز تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.