فینال رقابت های جام جهانی اسکی به میزبانی البرز لغو شد

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: فینال رقابت های جام جهانی اسکی روی چمن که قرار بود به میزبانی این پیست برگزار شود لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، صادق کلهر، مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز گفت: این دوره از رقابت ها قرار بود که در اواخر شهریور و اوایل مهرماه برگزار شود.

مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین البرز افزود: با توجه به شیوع پیک پنجم کرونا در کشور، این رقابت ها کنسل و برگزاری آن به سال های آینده موکول شد.

کلهر گفت:  مقرر بود در این دوره از رقابت ها ۲۰ ورزشکار از کشورهای اتریش، ایتالیا، جمهوری چک و اسلواکی و ۲۱ ورزشکار ایرانی در ۲ بخش آقایان و بانوان حضور داشته باشند.

او  با بیان این که شرایط برای برگزاری این رقابت ها در پیست بین المللی دیزین خوب و تدارکات لازم نیز دیده شده بود افزود: اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، این رقابت ها لغو شده است.

پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از جاذبه های ورزشی تفریحی البرز، بزرگترین پیست ایران و خاورمیانه بوده و در فصل سرد و گرم سال میزبان رقابت های کشوری و بین المللی است.

این پیست واقع در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.